جمعه ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۶:۵۲
کد خبر: ۶۸۱۰۰
|
تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۳۹۲ - ۰۸:۴۸
شهردار منطقه 20 تهران از ساخت بوستان 6 هکتاری خانواده در محل سابق شهربازی قدیمی شهرری خبرداد.
به گزارش شهر به نقل روابط عمومی شهرداری منطقه 20 تهران، عظیم بابایی با بیان این مطلب گفت: ساخت بوستان 6 هکتاری خانواده در ورودی منطقه 20 با بخش های متنوع بوستان جنگلی، پیست اسکیت و دوچرخه سواری، سرگرمی های مدرن کودکان و بزرگسالان و...در موقعیت مکانی شهربازی قدیمی شهرری در دستور کار مدیریت شهری  قرار دارد که امسال عملیاتی می شود.
بابایی با اشاره به اینکه شهربازی قدیمی شهرری به علت غیراستاندارد بودن وسایل و تهدید جان شهروندان طی سال های اخیر تعطیل شده است، افزود: مدیریت شهری منطقه 20 آمادگی لازم برای جذب سرمایه گذار و مشارکت در ساخت شهر بازی جدید در موقعیت مناسب و با تجهیزات و امکانات استاندارد بین المللی را دارد.
وی توسعه بوستان های شهری به ویژه در مبادی ورودی این منطقه که میزبان مسافران و زائران حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) است را مهم برشمرد و اظهار داشت: علاوه بر بوستان خانواده که در ورودی منطقه احداث خواهد شد، منظر شهری 5 هکتاری واقع در ورودی شهید رجایی، بوستان 4.5 هکتاری مادر واقع در بلوار دستواره و بوستان های خطی حاشیه بزرگراه ها نیز با هدف آراستگی و زیبایی مبادی ورودی منطقه احداث شده است.
منطقه 20 به عنوان جنوبی ترین منطقه شهر تهران دارای 138 بوستان شهری و سرانه 45 مترمربع فضای سبز است که در بین مناطق 22 گانه از مناطق رکورددار محسوب می شود.
 



نظر شما