جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۹:۳۰
کد خبر: ۶۸۱۷۹
|
تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۳۹۲ - ۱۴:۰۳
حمیدرضا بتو گفت در هفته گردشگری تورهای تهران گردی برای اقشار خاص همچون کودکان کار و خیابان، خانواده‌های نیازمند و زنان سرپرست خانوار برگزار می شود.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری تهران حمیدرضا بتو معاون توسعه رفاه اجتماعی و امور گردشگری سازمان رفاه شهرداری تهران گفت: به مناسبت هفته گردشگری برنامه‌های متعددی توسط شهرداری تهران در نظر گرفته شده که از جمله آنها می توان برگزاری تورهای تهرانگردی برای اقشار خاص مانند کودکان کار و خیابان، خانواده‌های نیازمند و زنان سرپرست خانوار که جامعه هدف سازمان رفاه شهردرای تهران هستند ، نام برد.

وی ادامه داد: همچنین با همکاری شهرداری منطقه 1 تورهای ویژه اتباع خارجی وسفرای مقیم تهران نیز برگزار شود.

معاون توسعه رفاه اجتماعی و امور گردشگری اضافه کرد: از دیگر برنامه ها می توان به برگزاری تورهای ویژه پیروان ادیان توحیدی که در زمره فعالیت های تورهای پیروان ادیان الهی هستند نام برد. به واسطه حضور اکثریت این همشهریان در منطقه 6 برگزاری این تورها به مسئولان وکانون های این منطقه واگذار شده است.

بتو همچنین برگزاری تورهای نیم روزه تهران‌گردی برای شهروندان تهرانی با کمک تعدادی از آژانس‌های معرفی شده از سوی سازمان میراث فرهنگی را دیگر اقدامات شهرداری تهران عنوان کرد و درمورد نحوه برگزاری این تورها و همچنین کسب اطلاع شهروندان از زمان و مکان این تورها گفت: این تورها شهروندان را برای بازدید از اماکن دیدنی شهر تهران ساماندهی می‌کنند و شهروندان می‌توانند به معاونت‌های اجتماعی مناطق 22 گانه و یا کانون های گردشگری سراهای محلاتشان مراجعه کنند و از برنامه تورها مطلع شوند.

وی همچنین به سایر برنامه‌های هفته گردشگری اشاره و تصریح کرد: برگزاری نمایشگاه اقوام ایرانی در حاشیه دریاچه شهدای خلیج‌فارس با شرکت 20 استان در منطقه 22 از برنامه های در نظرگرفته شده است.

معاون توسعه رفاه اجتماعی و امور گردشگری سازمان رفاه شهرداری تهران همچنین به برگزاری نمایشگاه صنایع دستی در پیاده راه «باب همایون »اشاره کرد و افزود: این نمایشگاه هم با همکاری شهرداری منطقه 12 در طول هفته گردشگری برپا است . تورهای «تهران قدیم» هم با محور بازدید از سقاخانه ها و امامزاده ها از سایر اقدامات است.

نظر شما