پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۳:۵۸
کد خبر: ۶۹۱۸۷
|
تاریخ انتشار: ۰۴ آبان ۱۳۹۲ - ۱۴:۲۱
معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه 7 از بازگشایی رمپ بزرگراه امام علی (ع) جنوب به خیابان شهید مدنی غرب خبر داد.

  به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 7، کامران اخباری با اعلام این مطلب گفت: تنها دسترسی های منطقه از بزرگراه امام علی (ع) به خیابانهای سبلان و دماوند بود و دسترسی دیگری برای بزرگراه وجود نداشت که این مسئله باعث می شد بار ترافیکی زیادی در این محورها داشته باشیم.

وی با اشاره به بازگشایی رمپ بزرگراه امام علی (ع) جنوب به خیابان شهید مدنی غرب تاکید کرد: با بازگشایی این رمپ از بار ترافیکی معابر و تقاطعات بزرگراه امام علی (ع) به خیابان سبلان، خیابان سبلان شمالی به چهارراه نظام آباد و رمپ بزرگراه امام علی (ع) به خیابان دماوند به طور چشمگیری کاسته می شود. همچنین حجم ترافیکی زیرگذر میدان امام حسین (ع) و در نتیجه بار ترافیکی خیابان انقلاب کاسته می شود و تردد برای شهروندان آسانتر و سریعتر خواهد شد.

به گفته اخباری، نصب 7 عدد بشکه ایمنی، صد عدد استوانه ایمنی، 35 عدد نیوجرسی پلاستیکی، 200 عدد تابلوهای خطرنما، سه عدد تابلوهای هدایت مسیر و تابلوهای انتظامی، 150 مترمربع خط کشی بستر سطوح و نوشتار و 400 عدد چشم گربه ای از جمله اقداماتی بوده  که برای ایمن سازی رمپ بزرگراه امام علی (ع) به خیابان شهید مدنی انجام شده است.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه 7 با اشاره به دیگر اقدامات انجام شده در این معاونت، خاطرنشان کرد: همزمان با طرح بهسازي و مسقف سازی پايانه اتوبوسراني شهید بهشتی، سکوهاي  این پايانه براي تردد معلولين و جانبازان مناسب سازي می شود. 

معاون شهردار منطقه 7 با بیان اینکه پروژه مسقف سازی پایانه شهید بهشتی همزمان با بازگشایی مدارس آغاز شده و تا پایان آبان ماه به اتمام می رسد، تصریح کرد: با توجه به اینکه شمار مسافرت‌ها و مسافران با شروع سال تحصیلی جدید و بازگشایی مدارس بیشتر می شود این طرح با هدف بهبود کیفی و کمی خدمات رسانی سیستم حمل ونقل عمومی در پایانه شهید بهشتی اجرا می شود .      

به گفته معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه 7 ،تردد معلولان با وسایل حمل و نقل عمومی گامی است موثر در جهت مناسب سازی سایر معابر شهری تا جمعیت معلول کشور نیز تردد با وسائل حمل و نقل عمومی را تجربه کنند. 

نظر شما