جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۳:۳۰
کد خبر: ۶۹۲۰۶
|
تاریخ انتشار: ۰۴ آبان ۱۳۹۲ - ۱۴:۲۳
معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور با بیان اینکه به نظر می آید عملیات تروریستی سراوان از آن سوی مرزها صورت گرفته است گفت: وزارتخانه های کشور و امور خارجه مشترکاً در حال پیگیری این موضوع هستند.
به گزارش شهر به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور؛علی عبداللهی معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور با اشاره به حادثه جمعه شب درگیری نیروهای مرزبانی سراوان با اشرار گفت: از مقامات پاکستانی می خواهیم تا نسبت به کنترل جدی و محکم تر مرزهایشان بیش از گذشته اقدام نمایند.

عبداللهی با اشاره به موافقتنامه امنیتی بین ایران و پاکستان،خواستارجدیت بیشتر طرف پاکستانی برای کنترل مرزها در مبارزه با تروریست شد.

وی گفت: در این درگیری 14نفر شهید و 6 نفر مجروح  شده اند که اقدام برای آزادی آنها به شدت و فوریت درحال پیگیری است و فرماندهی مرزبانی ناجا نیز در حال بررسی جدی موضوع می باشد.
 
علی عبداللهی گفت: استانداری سیستان و بلوچستان تیم ویژه ای را برای بررسی موضوع به منطقه اعزام کرده و در این خصوص شورای تأمین استان صبح امروزجلسه ویژه ای را برای اتخاذ تصمیمات لازم برگزارکرده است.

معاون امنیتی وزیر کشور از رسانه ها خواست که از هرگونه گمانه زنی و انتشار اخبار نادرست اجتناب و اطلاعات دقیق و بیشتر را صرفا از پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور دریافت نمایند.
نظر شما