شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۴:۰۴
کد خبر: ۶۹۸۷۲
|
تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۳۹۲ - ۱۰:۱۸
سیزدهمین نمایشگاه بین اللملی برق و نهمین نمایشگاه بین المللی آب امروز با حضور وزیر نیرو در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی تهران افتتاح شد.
به گزارش شهر، نمایشگاه بین المللی صنعت برق ایران به عنوان بزرگترین رخداد صنعتی و تجاری ایران در این حوزه که تاکنون هر دوسال یکبار با حضور جمع کثیری از شرکتهای توانمند داخلی و خارجی در زمینه صنعت برق برگزار می شد، امسال برای نخستین بار به صورت مشترک با نمایشگاه بین المللی صنعت آب ایران برگزار می شود.

سیزدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت برق و نهمین نمایشگاه بین المللی صنعت آب ایران امروز با حضور وزیر نیرو در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی تهران افتتاح شد.

برگزاری این دوره که از 15 تا 18 آبان ماه ادامه خواهد داشت فرصت مغتنمی برای فعالان صنعت آب و برق خواهد بود تا از نزدیک با مدیران و مسئولان ارشد این دو صنعت در داخل کشور و همچنین بر اساس وعده وزیر نیرو با حضور مسئولان ارشد برخی کشورهای خارجی، از نزدیک به آنها مذاکره داشته باشند.

همچنین آخرین دستاوردها و تولیدات داخلی و خارجی این دو صنعت برای بازدید علاقه مندان، دانشجویان و فعالان حوزه آب و برق در معرض دید عموم قرار می گیرد.
برچسب ها: وزارت نیرو ، آب ، برق
نظر شما