پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۱:۳۰
کد خبر: ۷۰۰۱۸
|
تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۳۹۲ - ۱۵:۴۴
رضا کیانیان به گروه بازیگران سریال «شاهگوش» پیوست.
به گزارش شهر، داوود میرباقری برای ساخت «شاهگوش» سراغ بازیگران متعددی رفته ضمن این که به مرور و به فراخور قصه باز هم بازیگرانی نام آشنا به سریال اضافه می‌شوند.

رضا کیانیان، آخرین بازیگری است که شاهگوشی شده است. او که پیش از این در سریال مختارنامه و در نقش ابن زبیر، تجربه همکاری با میرباقری را داشته برای ساختن خاطره خوش و ماندگار دیگری به گروه «شاهگوش» پیوسته است. او در این سریال نقش یک مربی به نام «ف. ک» را دارد.




یک مربی گوش شکسته که متهم شده و پایش به کلانتری ۱۰۰ ملت باز می‌شود و حالا باید جواب سئوالات سرگرد اسد خفته (فرهاد اصلانی) را که مسئول کلانتری است، بدهد. کیانیان که علاقه وافری به گریم‌های متفاوت و سنگین دارد در این کار هم زیر دستان عبدالله اسکندری، طراح چهره‌پردازی شاهگوش رفته است تا شمایلی متفاوت داشه باشد.



سریال «شاهگوش» اولین تجربه داوود میرباقری در شبکه نمایش خانگی به تهیه کنندگی سید محمد امامی و مهران برومند است که توسط شرکت تصویر گس‌تر پاسارگاد تهیه، توزیع و روانه بازار می‌شود. در این سریال بازیگرانی مانند فرهاد اصلانی، محسن تنابنده، اکبرعبدی، مرجانه گلچین، طناز طباطبایی، حمیدرضا آذرنگ، شهرام حقیقت دوست، احمد مهران فر، هادی کاظمی، سیروس گرجستانی، رسول نجفیان، مهرداد ضیایی، حامد میرباقری، علیرضا جعفری، الهام پاوه‌نژاد، مصطفی طاری، حسین سلیمانی، محسن سلیمانی، ابراهیم آبادی و... بازی می‌کنند. مطمئنا رضا کیانیان، آخرین بازیگری نیست که به سریال «شاهگوش» می‌پیوندد. ستاره‌ها و نام‌های بزرگ دیگری در راهند تا شاهگوشی شوند.
نظر شما