جمعه ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۲:۵۴
کد خبر: ۷۰۳۹۷
|
تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۲ - ۱۲:۱۷
وزیر کشور در پی پیشنهاد شوراهای اسلامی هشت شهر ، شهرداران جدید شهرهای تبریز ، اراک ، شهرکرد ، آمل ، بابل ، آبادان ، بروجرد و خمینی‌شهر را منصوب کرد.
به گزارش شهر، عبدالرضا رحمانی‌فضلی در حکمی با تایید پیشنهاد شوراهای اسلامی شهرهای تبریز، اراک و شهرکرد و در اجرای تبصره 3 ذیل بند 1 ماده 71 قانون تشکیلات، وظایف و انتخابات شوراهای اسلامی کشور و انتخاب شهرداران، صادق نجفی خضرلو را به سمت شهردار تبریز، محمد ابراهیم عباسی را به سمت شهردار اراک و نورالله غلامیان دهکردی را به سمت شهردار شهرکرد منصوب کرد.

رحمانی فضلی در احکامی دیگر با تایید پیشنهاد شوراهای اسلامی شهرهای آمل و بابل و در اجرای تبصره 3 ذیل بند 1 ماده 71 قانون تشکیلات، وظایف و انتخابات شوراهای اسلامی کشور و انتخاب شهرداران ، احمد امیرسلیمانی را به سمت شهردار آمل و فرهاد عسگری را به سمت شهردار بابل منصوب کرد.

وزیر کشور همچنین در احکامی با تایید پیشنهاد شوراهای اسلامی شهرهای آبادان ، بروجرد و خمینی‌شهر و در اجرای تبصره 3 ذیل بند 1 ماده 71 قانون تشکیلات، وظایف و انتخابات شوراهای اسلامی کشور و انتخاب شهرداران ، محمودرضا شیرازی را به سمت شهردار آبادان ، منوچهر یوسفی را به سمت شهردار بروجرد و علی‌اصغر حاج حیدری ورنوسفادرانی را به سمت شهردار خمینی‌شهر منصوب کرد.

وزیر کشور در این احکام ابراز امیدواری نموده است که با استعانت از پروردگار یکتا و با در نظر گرفتن عدالت در رسیدگی به مناطق، مراقبت در انضباط مالی، مطالعه و بهره‌گیری از همه ظرفیت‌ها و کوشش در ایجاد محیط سالم شهری، نیل به اهداف عالی نظام مقدس جمهوری اسلامی و منویات و مطالبات مقام معظم رهبری " مدظله العالی " و سیاست‌های دولت تدبیر و امید میسر گردد.
برچسب ها: وزارت کشور
نظر شما