دوشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۲۲:۰۷
کد خبر: ۷۰۴۰۳
|
تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۲ - ۱۵:۰۷
با هدف شناسایی شایستگی‌های فردی دانش‌آموزان
با هدف شناسایی شایستگی¬های فردی دانش¬آموزان در حوزه کسب و کار و کارآفرینی " همایش تخصصی و رونمایی از طرح ملی کاشف" در تاریخ 28 آبان ماه از سوی دانشکده کارآفرینی دانشگاه تهران و فرهنگ سرای کار برگزار می¬ شود.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی فرهنگ­سرای کار، فرزاد قاسم زاده رییس فرهنگ سرای کار با اعلام این مطلب افزود: با توجه به اینکه موضوع کسب و کار، اشتغال و کارآفرینی یکی از دغدغه ­های مهم کشور است طرح ملی کاشف به منظور ارزیابی و شناسایی شایستگی­ های فردی دانش آموزان در حوزه کارآفرینی و کسب و کار در بین گروه سنی کودک و نوجوان زیر نظر دانشکده کارآفرینی دانشگاه تهران از سوی فرهنگ سرای کار در سطح مراکز فرهنگی هنری شهر تهران  اجرا خواهد شد.


وی گفت : این همایش تخصصی به منظور آشنایی با محتوای اجرایی طرح ملی کاشف با رویکرد سنجش توانایی کارآفرینی نوجوانان، توسعه ویژگی­ های کارآفرینانه نوجوانان، توسعه مهارتهای تربیتی والدین و توسعه مهارتهای تربیتی مربیان برگزار می شود.


قاسم زاده در پایان اظهار داشت:  طرح ملی کاشف به همت دانشکده کارآفرینی دانشگاه تهران و مؤسسه کار و تأمین اجتماعی و با هدف آموزش کارآفرینی به کودکان و نوجوانان  توسط یک تیم متخصص طراحی شده و فرهنگ سرای کار بمنظور عملیاتی شدن آن در سطح کلانشهر تهران بعنوان دبیرخانه مرکزی طرح در سازمان فرهنگی هنری شهر تهران اقدام لازم را انجام خواهد داد.


گفتنی است: علاقه‌مندان می‌توانند در روز سه شنبه  28 آبان­ ماه از ساعت 10 تا 12 به  تالار علامه امینی دانشگاه تهران مراجعه و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۶۶۰۲۹۰۶۰ تماس بگیرند و یا به سایت فرهنگ­سرا به نشانی Kar.farhangsara.ir  مراجعه نمایند.

نظر شما