پنجشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۱:۳۹
کد خبر: ۷۰۷۱۳
|
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۳۹۲ - ۱۳:۰۱
عضو شورای شهر تهران با اشاره به تذکر 18 عضو شورای شهر تهران به شهردار تهران گفت: این تذکر ابتدا باید در کمیسیون تخصصی مطرح و سپس در صحن مطرح می شد.
حبیب کاشانی عضو شورای شهر تهران درباره علت عدم امضای نامه تذکر به شهردار تهران، گفت: فکر می‌کنم در چنین مسایلی باید با دقت نظر بیشتری تصمیم گرفت و ضمن در نظر گرفتن مسیر کارشناسی، از راه و کانال خاص خودش عمل کرد.

وی افزود: بهتر بود این موضوع به کمیسیون برنامه و بودجه شورا ارجاع می‌شد و با دعوت از کارشناسان و مدیران شهرداری، بررسی و سپس تصمیم گیری می‌شد. در حالی که این روال طی نشد و اینکه ما آخرین راه که مطرح کردن مسایل در صحن علنی است را در مرحله اول اجرا کنیم جای بحث و تامل بیشتری دارد.

کاشانی تاکید کرد: مناسب بود این طرح پس از ارجاع به کمیسیون برنامه و بودجه و طرح در جلسه غیر علنی شورا و در صورتی که مخالفان متقاعد نمی‌شدند در صحن علنی مطرح می‌شد. این موارد را باید در بستر کارشناسی و با تعامل شورای شهر و شهرداری بررسی کرد و تعجیل در چنین مواردی نتیجه مناسبی را به دنبال نخواهد داشت.

گفتنی است 18 نفر از اعضای شورای شهر تهران در نامه‌ای به شهردار تهران در خصوص انتصاب سرپرست معاونت توسعه انسانی شهرداری تذکر دادند که حبیب کاشانی و جمعی دیگر از اعضای شورا موافق امضای چنین نامه‌ای نبودند.
 

نظر شما