جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۵:۴۰
کد خبر: ۷۰۷۸۳
|
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۳۹۲ - ۱۵:۵۴
آغاز به کار فرهنگسرای کتاب در شهرری؛
مدیر فرهنگسرای ولاء از برپایی برنامه های مختلف از جمله ایستگاه معرفی مفاخر فرهنگی در فرهنگسرای کتاب شهر ری خبر داد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی مدیریت فرهنگی هنری منطقه 20، سید رضا موسوی مدیر فرهنگسرای ولاء با اشاره به ویژه برنامه "کتاب، سایه بان شهر" و برپایی فرهنگسرای کتاب بیان کرد: فرهنگسرای ولاء همزمان با هفته ی کتاب و کتابخوانی فرهنگسرای موقت کتاب را با ایستگاه های مختلف در ایستگاه متروی شهرری برگزار می نماید.

موسوی ادامه داد: برنامه های فرهنگسرای کتاب به مدت یک هفته و از تاریخ 3 الی 7 آذر ماه ارائه می شود و شروع کار این فرهنگسرا از امروز ساعت 10 صبح بود.

مدیر فرهنگسرای ولاء ذکر کرد: این فرهنگسرا در طول فعالیت خود برنامه ها ، ایستگاه ها و مسابقات مختلفی را برای علاقه مندان به کتاب و کتابخوانی برگزار می نماید.

وی در ادامه بیان کرد: در این فرهنگسرا ایستگاهی به نام مفاخر فرهنگی نام گذاری شده است و مفاخر فرهنگی را در قالب یک مسابقه به عموم مردم معرفی می کنند.

مدیریت فرهنگی هنری منطقه 20 با اشاره به مسابقه تصریح کرد: این مسابقه ی پیامکی تحت عنوان" او کیست؟" در محل برگزاری فرهنگسرای کتاب برگزار و هر روز یک مفاخر جدید به علاقه مندان معرفی می شود.

موسوی در خصوص این مسابقه تاکید کرد: در این مسابقه در هر روز عکس یکی از مفاخر فرهنگی همراه با توضیحات ، زندگی نامه و برخی از تمایزات شخص در حضور و دید عموم مردم قرار می گیرد.

وی با توجه به نحوه ی پاسخگویی علاقه مندان گفت: شرکت کنندگان می توانند تا ساعت 24 همان شب عدد گزینه مورد نظر را که به صورت چهار گزینه ای آماده شده است به شماره پیامک 2000183720 ارسال نمایند.

مدیریت فرهنگی هنری منطقه 20 با توجه به مفاخر فرهنگی این مسابقه بیان کرد: در این مسابقه که در طول هفته نیز برگزار می شود به معرفی یکی از مفاخر فرهنگی از جمله رحیم مخدومی، آیت ا... خوشوقت، هدایت ا... بهبودی، مرتضی سرهنگی و رضا امیر خانی در هر روز خواهند پرداخت.

موسوی در پایان تصریح کرد: فرهنگسرای کتاب از 3 الی 7 آذر ماه از ساعت 10 الی 18 در ایستگاه متروی شهرری میزبان علاقه مندان به کتاب و کتابخوانی می باشد.

علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند با شماره تلفن 33749134 تماس حاصل فرمایند.

نظر شما