شنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۹:۵۱
کد خبر: ۷۱۲۳۶
|
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۹۲ - ۱۴:۱۰
مدیر اجرایی مرکز آموزش شهر سازی ،نوسازی و بهسازی شهرداری تهران خبر داد؛
مدیر اجرایی مرکز آموزش علمی کاربردی شهر سازی ،نوسازی و بهسازی شهرداری تهران با اعلام اینکه از بهمن رشته های جدیدی در دانشگاه ایجاد خواهد شد از افزایش ظرفیت دانشجویان این مرکز خبر داد .
به گزارش  شهر به نقل از روابط عمومی مرکز آموزش علمی کاربردی شهرسازی ،نوسازی و بهسازی ذبیح الله زارع با بیان این مطلب گفت:  در حال حاضر در  این مرکز رشته معماری شهری در مقطع کارد انی و در رشته فناوری گرایش نوسازی بافت های فرسوده در مقطع کارشناسی  اقدام به جذب دانشجو می کند اما با توجه به ظرفیت ها و توامندی علمی اساتید مرکز ،ما ضمن تمدید رشته های فعلی در خواست رشته هایی که سابقه آموزشی دارند را نمودیم که این امر برای نیم سال دوم سال تحصیلی جاری میسر شد.
 
وی افزود: بر این اساس در نیم سال دوم سال تحصیلی جاری رشته های مرمت ساختمان ،حمل و نقل و ترافیک از  زیر مجموعه های شاخه عمران و رشته شهر سازی در مقطع کاردانی و در مقطع کارشناسی نیز  رشته معماری گرایش طراحی محیط های بیرونی به رشته های موجود داتنشگاه افزوده خواهد شد و این مرکز در این رشته ها دانشجو خواهد پذیرفت. 

وی در پایان یاد آور شد: با افزوده شدن رشته های فوق پیش بینی می شود ظرفیت دانشجویان این مرکز به 600 نفر افزایش یابد . لازم به ذکر است ظرفیت فعلی مرکز بالغ بر 200 دانشجو  است.

نظر شما