جمعه ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۷:۲۲
کد خبر: ۷۱۲۹۴
|
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۲ - ۱۲:۴۷
با فرا رسیدن هفدهمین سالروز درگذشت علی حاتمی، نویسنده و کارگردان بنام کشورمان، نمایشگاه خطی از ماندگارترین دیالوگهای سینمای این هنرمند در نگارخانه سرو برپا می شود.

به گزارش شهر به نقل روابط عمومی مراکز فرهنگی هنری منطقه 6، این نمایشگاه جمعه،15 آذر، ساعت 16 با حضور لیلا حاتمی، جمشید مشایخی، علی دهکردی، رضا رویگری، رحیم نوروزی، محبوبه بیات، سیدمحمد مختاری و جمعی از اهالی فرهنگ و هنر کشورمان در فرهنگ سرای سرو افتتاح می شود. در این نمایشگاه سپیده مبرهن بیش از 25 دیالوگ ماندگار سینمای علی حاتمی را که توسط هنرمندانی چون جمشید مشایخی، علی نصیریان و عزت الله انتظامی گفته شده است را با هنر خوشنویسی می آراید.

در ابتدای این مراسم نشستی با حضور مهمانان و دوستداران حاتمی در سالن آمفی تئاتر فرهنگ سرای سرو برگزار می شود و در آن دوستان علی حاتمی ضمن بیان خاطرات و مرور فیلمهای علی حاتمی، به بررسی نقش و تاثیر او بر سینما کشور خواهند پرداخت. به علی حاتمی بخاطر دیالوگهای زیبا و ماندگار فیلمهایش لقب" سعدی سینمای ایران" داده اند.

علاقمندان براي حضور در این برنامه می توانند به فرهنگ سرای سرو واقع در خیابان ولیعصر، بالاتر از پارک ساعی، کوچه ساعی یکم مراجعه کنند و با جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 88786275 تماس بگیرد.

نظر شما