جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۲:۱۷
کد خبر: ۷۱۴۶۳
|
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۲ - ۱۲:۱۳
فیلم سینمایی «عملیات مهد کودک» به کارگردانی و نویسندگی فرزاد اژدری و« تنهای تنهای تنها» به کارگردانی احسان عبدی ‌پور در سینما تراس چاپلین فرهنگسرای بهمن اکران می شود.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی فرهنگسرای بهمن؛ فیلم "عملیات مهدکودک" به کارگردانی و نویسندگی فرزاد اژدری درجشنواره کودک و نوجوان اصفهان جوایز پروانه زرین بهترین فیلم تماشاگران، پروانه زرین بهترین فیلم داوران کودک و نوجوان و دیپلم افتخار بهترین جلوه‌ های ویژه بصری را دریافت کرده است. در این فیلم بازیگرانی همچون اکبر عبدی، علیرضا خمسه، حسام نواب ‌صفوی، سروش صحت، بهنوش بختیاری، فرزاد حسنی، لیلابلوکات ، و... ایفای نقش کرده‌اند.

داستان فیلم روایت چندکودک است که برای جلب توجه والدین‌شان دست به کار بزرگی می‌زنند و....

همچنین " تنهای تنهای تنها"  فیلمی ایرانی به کارگردانی احسان عبدی‌ پور است که اولین بار در بهمن ۱۳۹۱به نمایش درآمد.این فیلم داستان پسر بچه‌ای است که راهی سازمان ملل می‌شود تا پیام صلح ایرانیان را به رئیس‌جمهورهای جهان برساند و همچنین از حقوق کشورمان دفاع کند. البته صحنه حضور وی در سازمان ملل به نمایش درنمی‌آید بلکه بیانیه ای خطاب به خانواده‌ و دوستانش  توسط وی در فیلم خوانده می‌شود.

گفتنی است؛ سینما تراس چاپلین با اکران فیلم های سینمایی روز با گنجایش400 صندلی همه روزه در سانس های مختلف ازساعت 11 تا 21 میزبان دانش آموزان و خانواده ها است .

علاقمندان برای رزرو بلیط می توانند با تلفن  55050373  تماس گرفته یا برای کسب اطلاعات  بیشتر از سایت www.bahman.farhangsara.ir  بازدیدکنند .

نظر شما