جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۹:۰۷
کد خبر: ۷۱۵۵۸
|
تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۲ - ۱۴:۱۶
رئیس اداره آسیب های اجتماعی شهرداری منطقه 7 از برپایی بازارچه دائمی کارآفرینی در این منطقه خبر داد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 7، سیده الهه بدری با اعلام این مطلب گفت: به مناسبت هفته ولایت بازارچه کارآفرینی و خوداشتغالی در منطقه 7 برپا شد و تا شب عید نوروز فعالیت این بازارچه ادامه خواهد داشت.

وی تصریح کرد:این غرفه ها به منظور حمایت از قشر آسیب دیده و کارآفرینان نوپا برپا شده تا بتوانند در این بازارچه ها درآمدی هرچند ناچیز را کسب و به اقتصاد خود و خانواده کمک کنند.

رئیس اداره آسیب های اجتماعی شهرداری منطقه 7 با اشاره به اینکه این بازارچه همه روزه از ساعت10 صبح تا 8 شب دایر است، یادآور شد: این بازارچه به نشانی پایین تر از میدان هفت تیر، نبش کوچه نامدار واقع شده و شهروندان می توانند از این مکان دیدن کنند.

وی با اشاره به اینکه مکان این بازارچه را شهرداری منطقه بدون دریافت هیچ گونه هزینه ای دراختیار کارآفرینان قرار داده است، تصریح کرد: ارائه تسهیلات لازم به کارآفرینان و صاحبان مشاغل خانگی، ترویج فرهنگ کسب و کار و کارآفرینی و نیز آگاهی شهروندان از محصولات و تولیدات خانگی منطقه خود از اهداف اداره آسیب های اجتماعی منطقه 7 در برپایی این بازارچه بوده است.

بدری با تاکید بر ضرورت حمايت از کارآفرينان و اشاعه فرهنگ کارآفريني، خاطرنشان کرد: سعي کرده ايم با ايجاد فضاي مناسب براي افراد خود اشتغال و صاحبان مشاغل خانگي، شرايط را براي عرضه توليدات و محصولات آنها فراهم کنيم.

وی با بیان اینکه در حال حاضر 20 کارآفرین در این بازارچه مشغول فعالیت هستند، تاکید کرد: اگر کسی واجد شرایط باشد ما بدون دریافت هیچ گونه هزینه ایی فضایی را در این بازارچه دراختیارش می گذاریم تا محصولات خود را به شهروندان ارائه کنند.

به گفته رئیس اداره آسیب های اجتماعی شهرداری منطقه 7 معرق کاری، منبت کاری، فیروزه کاری، بافتنی و محصولات غذایی از جمله محصولاتی است که در این بازارچه عرض می شود.


نظر شما