جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۲:۲۶
کد خبر: ۷۱۷۰۵
|
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۲ - ۱۳:۳۲
نایب رئیس شورای اسلامی شهر تهران در گفتگو با «شهر» خبر داد؛
نایب رئیس شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به تفکیک فعالیت های فرهنگی و اجتماعی شهرداری تهران گفت: واگذاری فعالیتهای فرهنگی شهرداری به سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران باعث می شود تا از موازی کاری‌های احتمالی پرهیز شود.

مرتضی طلایی عضو کمیسیون فرهنگی شورای شهر در گفتگو با خبرنگار اجتماعی «شهر» از تصمیمی در خصوص تفکیک فعالیت های اجتماعی، ورزشی و فرهنگی خبر داد و گفت: از آنجاییکه در سال های گذشته موازی کاری هایی در زمینه اجرای برنامه های فرهنگی و اجتماعی و ورزشی مشاهده شده، کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورا در تلاش است فعالیت های این دو عرصه را جداسازی و به سازمان های مربوطه ارجاع دهد.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر تهران تصریح کرد: در نظر داریم تمامی فعالیت های بخش فرهنگی را به سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تهران و کلیه فعالیت های عرصه اجتماعی و ورزشی را در دستور کار معاونت اجتماعی قرار دهیم تا از موازی کاری های احتمالی پرهیز شود.

وی همچنین  با بیان اینکه در متم بودجه سال 92 شهرداری تهران، بیش از 90درصد بودجه برنامه های فرهنگی مورد تائید اعضای شورای شهر قرار گرفته است، گفت: امیدواریم با افزایش سرانه بخش فرهنگی در آینده نه چندان دور شاهد ارتقا برنامه های اجرایی باشیم.


نظر شما