پنجشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۷:۵۰
کد خبر: ۷۲۱۲۶
|
تاریخ انتشار: ۳۰ آذر ۱۳۹۲ - ۱۴:۱۵
با حضور مدیرعامل، معاونین و مدیران سازمان میادین؛
حافظی، عضو شورای اسلامی شهر تهران روز پنجشنبه همراه با مدیرعامل، معاونین و مدیران سازمان میادین، از میدان مرکزی میوه و تره بار شهرداری تهران بازدید کرد.
به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی سازمان میادین، در این بازدید که از ساعت 13 روز پنجشنبه آغاز شد و تا ساعت 18 ادامه داشت، صفوی مدیرعامل سازمان میادین به همراه جمعی از معاونین و مدیران این سازمان، حافظی را همراهی کردند.
در ابتدای این بازدید حافظی در دفتر مدیریت میدان مرکزی حضور یافت و گزارش مدیر عامل، معاونین و مدیران سازمان میادین را دریافت کرد.
صفوی، مدیرعامل سازمان میادین ضمن خیر مقدم به وی توضیحاتی درباره کلیات فعالیت سازمان میادین ارائه کرد.
وی همچنین درباره امکانات رفاهی که برای کارگران و فعالان در میادین و بازارها در نظر گرفته شده توضیحاتی ارائه کرد و در نهایت به ارائه آمار میادین و بازارها و امکانات موجود در این سازمان به منظور خدمات رسانی به شهروندان پرداخت.
صفوی در بخش دیگری از صحبت های خود درباره میزان فروش محصولات و استقبال شهروندان تهرانی از میادین و بازارهای این سازمان گزارش داد.
در ادامه معاونین و مدیران نیز به ارائه گزارش درباره حوزه های خود پرداخته و درباره فعالیت های سازمان میادین در این حوزه ها توضیحاتی ارائه کردند.
در پایان این نشست حافظی به بازدید از بخش های مختلف میدان مرکزی میوه و تره بار پرداخت و از کارخانه تبدیل ضایعات میوه و تره بار به خوراک دام، کارخانه تولیدی ظروف یکبار مصرف و نایلکس های تجزیه پذیر (پایه گیاهی)، کارخانه تولید برق در مقیاس کوچک و همچنین آزمایشگاه تخصصی محصولات غذایی دیدن کرد.
 
نظر شما