شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۷:۳۵
کد خبر: ۷۲۱۶۲
|
تاریخ انتشار: ۰۱ دی ۱۳۹۲ - ۱۱:۲۱
تا پایان صفر ادامه دارد
معاون مشارکت های مردمی کمیته امداد امام خمینی(ره) از تداوم اجرای طرح احسان حسینی و خیمه گاه انفاق در ۲۳ هزار مسجد سراسر کشور تا پایان ماه صفر خبر داد.
به گزارش شهر، سعید ستاری، معاون مشارکت های مردمی کمیته امداد امام خمینی(ره) از تداوم اجرای طرح احسان حسینی و خیمه گاه انفاق در 23 هزار مسجد سراسر کشور تا پایان ماه صفر خبر داد و به خبرنگار حوزه مسجد و کانون های مساجد خبرگزاری شبستان گفت: این طرح در همه استان های کشور اجرا می شود و بر اساس آن هیئات مذهبی در مساجد و حسینیه ها علاوه بر اینکه عزاداران حسینی را اطعام می کنند از فقرا و نیازمندان، دعوت به حضور در مراسم عزاداری می کنند و سبد کالا از طریق نذورات مردمی به آنها اهدا می شود.

وی بیان کرد: طرح انفاق حسینی هم از ابتدای ماه محرم به صورت فعال اجرا شده است و این روند تا پایان ماه صفر ادامه دارد.

معاون مشارکت های مردمی کمیته امداد امام خمینی(ره) با اشاره به اینکه شرکت مردم در طرح انفاق حسینی در این ایام چشمگیر بوده است، ادامه داد: 10 هزار نفر از عزاداران حسینی در این ایام اعلام آمادگی کردند تا از بیماران، ایتام و خانواده های بی سرپرست حمایت کنند.

اجرای طرح فلاح با همکاری مادحین اهل بیت(ع)

وی همچنین از اجرای طرح فلاح به همت معاونت فرهنگی کمیته امداد امام خمینی(ره) خبر داد و گفت: بر اساس این طرح و با همکاری مساجد مادحین اهل بیت(ع) مراسم های عزاداری در این ایام برگزار می کنند.
منبع : شبستان
نظر شما