پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۸:۱۳
کد خبر: ۷۲۶۹۷
|
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۲ - ۰۸:۵۵
رئیس اداره فضای سبز شهرداری منطقه 7 از کاشت 17 هزار نهال رایگان در این منطقه خبر داد و گفت: کاشت نهال در زمستان امسال همچون سالهای گذشته با کیفیت بالاتر و با ارائه خدمات ارزنده تر به شهروندان ادامه دارد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 7، حجت الله رمضانخانی با اعلام این مطلب افزود: کاشت نهال در منازل مسکونی سطح منطقه، ارگانها و پادگانها ، مساجد و حسینیه های سطح منطقه انجام می شود. همچنین کاشت نهال در مدارس منطقه توسط دانش آموزان و ارائه شناسنامه درخت به هر دانش آموز به منظور تروج فرهنگ درختکاری اجرا می شود.

رئیس اداره فضای سبز شهرداری منطقه 7 با اشاره به اینکه این پروژه توسط 5 اکیپ مجزا در نواحی پنجگانه منطقه اجرا خواهد شد، تصریح کرد: برای اولین بار در سطح تهران نهال های مثمر سطلی و ریشه پر 2 ساله در منطقه 7 کاشته خواهد شد.


به گفته وی، کند و کوب باغچه های شهروندان، دادن کودهای تقویتی در صورت نیاز، ارائه آموزشهای اولیه به شهروندان متقاضی در رابطه با کاشت و نگهداری نهال توسط کارشناس همراه، ارائه بروشورهای آموزشی کاشت و نگهداری نهال به شهروندان و ارائه سی دی های آموزشی نحوه کاشت و نگهداری نهال از جمله اقدامات خدماتی کاشت نهال در منطقه است.


رمضانخانی با اشاره به اینکه شهروندان می توانند از اول بهمن ماه برای کاشت نهال با مراکز آموزش گل و گیاه منطقه و سامانه 137 تماس بگیرند و ثبت نام کنند، یادآور شد: عملیات کاشت نهال از اول بهمن ماه آغاز و تا 29 اسفند ماه ادامه می یابد.


وی اظهار داشت: پنج ایستگاه توزیع نهال در یکی از بوستانهای سطح نواحی پنجگانه در نظر گرفته شده است که تعداد 160 هزار نهال از انواع مثمر و غیرمثمر در هقته منابع طبیعی میان شهروندان توزیع می شود.


نظر شما