جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۵:۱۲
کد خبر: ۷۲۷۸۴
|
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۲ - ۱۴:۱۰
«بچه‌های جرسی/ جرسی بویز» فیلم جدید کلینت ایستوود آماده نمایش شد. این فیلم اولین کار سینمایی ایستوود در مقام کارگردان در چهار سال اخیر است.
به گزارش شهر، تازه‌ترین ساخته سینمایی این بازیگر و کارگردان قدیمی برای اکران عمومی در اواسط فصل تابستان سال جاری میلادی آماده می‌شود.

ایستوود فیلم تازه‌اش را بر اساس قصه کتاب موزیکالی به همین نام ساخته، که  مارشال بریکمن نویسنده آن است. ریک الیس فیلم نامه‌ این درام موزیکال شرح حال گونه را نوشته است.

خط اصلی قصه فیلم درباره ظهور و شهرت گروه موسیقی جرسی بویز و دوران سختی است که آن‌ها در آن فعالیت و کار می‌کردند.

چهار عنصر اصلی این گروه با مشکلات و مسائل خاص خود طرف بودند و در عین حال ،تلاش داشتند تا به موفقیت اجتماعی بالایی دست پیدا کنند.

خود ایستووددر «بچه‌های جرسی» بازی ندارد. کریستوفر والکن بازیگر قدیمی سینما در کنار گروهی از بازیگران جوان و تازه وارد نقش‌های اصلی فیلم را بازی کردند.

کمپانی برادران وارنر این درام شرح حال گونه و موزیکال را با همکاری شرکت مستقل فیلم سازی جی کی فیلمز تهیه کرده است.

به نوشته سایت اینترنتی موویز ، تهیه کنندگان فیلم رقم دقیق هزینه‌های تولید آن را اعلام نکرده اند.  ولی گفته می‌شود هزینه تولید آن بالا بوده است.

آخرین فیلم سینمایی کلینت ایستوود در مقام کارگردان روی پرده سینما، درام شرح حال گونه و اجتماعی «جی ادگار»در سال 2011 بود.

قصه فیلم ،درباره جی ادگار هوور موسس اداره پلیس آمریکا اف بی آی بود و لیوناردو دی کاپریو نقش این کاراکتر واقعی را در جلوی دوربین بازی کرد.

فیلم با هزینه تولید 36 میلیون دلاری خود، همین مقدار در جدول گیشه نمایش سینماهای آمریکای شمالی فروش کرد. ایستوود در این فیلم خود نیز بازی نداشت.

آخرین فیلمی که ایستوود در آن به عنوان بازیگر حضور داشت «دردسر با منحنی» محصول سال 2012 صنعت سینما بود.

این فیلم را رابرت لورنز دستیار قدیمی او کارگردانی کرد و امی آدامز نقش مقابل ایستوود را در آن بازی می‌کرد. ایستوود در این فیلم در نقش یک مربی پیر و بازنشسته ورزشی بازی کرد، که همراه دختر جوان خود راهی یک سفر جاده ای می شود.
نظر شما