يکشنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۴:۲۷
کد خبر: ۷۲۸۰۲
|
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۲ - ۱۶:۰۶
رییس سازمان ورزش شهرداری تهران از برگزاری اختتامیه دومین دوره المپیاد محلات پایتخت خبر داد.
به‌گزارش شهر به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شهر ورزش سیدمحمد آقامیر با اعلام این خبر گفت: المپیاد محلات تهران برای دومین سال پیاپی با حضور ورزشکارانی از 374 محله پایتخت اردیبهشت ماه آغاز شد و تا دی ماه امسال به طول انجامید .

وی ادامه داد: اختتامیه المپیاد محلات شهر تهران با حضور مدیران شهری پایتخت و مدیران محلات، دبیران و رابطان ورزش شورایاری‌ها، مسوولان خانه های ورزش، مربیان ایستگاه های تندرستی، روسای هیات های ورزشی مناطق 22گانه، مربیان مجموعه های ورزشی، ورزشکاران و پیشکسوتان ورزشی انجام می پذیرد.

رییس سازمان ورزش شهرداری تهران افزود: از آنجایی که مسوولان ورزش شهرداری تهران طی چندسال اخیر در راستای گسترش فضاهای ورزشی و نیز هدایت مردم به عرصه ورزش اقدامات نو و سازنده‌ای را انجام دادند، در سال 92 نیز با اجرای مسابقات ورزشی در قالب المپیاد ورزشی زمینه خوبی را برای رقابت بیش از یکصد هزار ورزشکار تهرانی در سطح 374 محله تهران فراهم کرد و از این طریق موجب ترغیب افراد برای ورزش کردن، شد.

ارایه برنامه ورزشی و تفریحی به شهروندان با به کارگیری بالغ بر ۲۷۰ مجموعه ورزشی آبی، غیر آبی و سالنی، احداث مجموعه ورزشی ویژه جانبازان و معلولان، راه‌اندازی خانه‌های ورزش محلات در تمام محلات تهران، برگزرای جشنواره‌های تفریحی ـ ورزشی و... از دیگر اقدامات سازمان ورزش شهرداری تهران در حوزه ورزش شهروندی است که آقامیر به آنها اشاره کرد.

رییس سازمان ورزش شهرداری تهران ادامه داد: آقایان در 18 رشته ورزشی و بانوان در 15 رشته در المپیاد محلات شهر تهران باهم رقابت کردند. همچنین در بخش پارالمپیاد نیز آقایان و بانوان به ترتیب در 10 و 5 رشته ورزشی به مصاف هم رفتند.

به گفته وی، سهمیه هریک از مناطق 22گانه شهرداری برای حضور در این مراسم مشخص و ابلاغ شده است.

این مراسم، سه شنبه 24 دی ماه در محل سالن 12 هزار نفری مجموعه ورزشی آزادی برگزار ‌می‌شود.

نظر شما