چهارشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۲۳:۳۶
کد خبر: ۷۳۰۱۷
|
تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۳۹۲ - ۱۴:۲۳
با اعلام پیشرفت 35 درصدی میدان میوه و تره بار مرکزی منطقه 22، شهروندان این محدوده از تهران می توانند به بهره برداری از این فضا بعنوان یکی از سرانه های خدماتی مورد نیاز خود امیدوار باشند.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 22، حسین مرادی شهردار منطقه با علام این خبر گفت: « زمین حدود 6 هزار متر مربعی برای احداث این میدان میوه و تره بار که تنها میدان تره بار مرکزی منطقه محسوب می شود از مدتی پیش در اختیار سازمان میادین میوه و تره بار قرار گرفته و عملیات احداث آن، از ابتدای شهریور ماه امسال آغاز شده است. این میدان اکنون با اجرای فونداسیون و کف سازی، در حال نصب اسکلت است. این فضا با توجه به نیاز ساکنان و شهروندان این محدوده از پایتخت به تامین سرانه های خدماتی و میسر شدن شرایط خرید آسان، در مجاورت محور ارغوان و مرکزی ترین نقطه منطقه ساخته می شود. با توجه به مساحت قابل توجه زمین در نظر گفته شده برای احداث میدان میوه تره بار مرکزی، فضای مناسبی نیز برای احداث پارکینگ و تامین دسترسی های آن تدارک دیده شده است.»

وی در ادامه از اجرای عملیات میدان میوه و تره بار محله آزادشهر، همزمان با اجرای روند شکل گیری میدان تره بار مرکزی منطقه خبر داد و افزود: « عملیات احداث این میدان نیز از اوایل شهریور ماه امسال آغاز شده و با طی مراحل اجرای فونداسیون، نصب اسکلت، اجرای پوشش سقف و اجرای بتون مگر، حدود 45 درصد پیشرفت فیزیکی دارد و بزودی با بهره برداری از آن، در اختیار شهروندان منطقه 22 قرار خواهد گرفت. »


برچسب ها: منطقه 22
نظر شما