چهارشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۲۱:۵۸
کد خبر: ۷۳۱۳۴
|
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۲ - ۰۸:۵۵
تيم ملي زير 22سال فوتبال ايران مقابل ژاپن به تساوي 3 بر 3 دست يافت.
به گزارش شهر، تيم ملي زير 22 سال ايران در اولين ديدار خود در گروه سوم رقابت‌هاي زير 22 سال آسيا از ساعت 19 و 30 دقيقه در ورزشگاه رويال شهر مسقط به مصاف ژاپن رفت.

اين مسابقه در نهايت با نتيجه تساوي پرگل 3 بر 3 به پايان رسيد.

شاگردان هومن افاضلي با وجود اينکه کمتر از 5 تمرين کنار يکديگر برگزار کردند و به دليل اتفاقاتي که افتاد نتوانستند با تيم کامل خود در اين مسابقات به ميدان بروند بازي بسيار خوبي را به نمايش گذاشتند. حتي عليرضا منصوريان که هدايت اين تيم را برعهده داشت حدود 12 روز پيش از سمت خود کنار رفت و جاي او را هومن افاضلي گرفت.

بازيکنان ايران در اين ديدار بسيار با انگيزه ظاهر شدند و تمام توان خود را در طول مسابقه به کار گرفتند.

در نيمه اول هرچند ايران دو بر يک بازنده به رختکن رفت اما بازيکنان نشان دادند که توانايي گشودن دروازه حريف خود را باز هم دارند.

ايران بازي را بسيار خوب آغاز کرد و توانست در دقيقه 7 توسط بهنام برزاي به گل برسد. در ادامه ژاپن خيلي زود توانست در دقيقه 9 با شوت شويا ناکاجيوا بازي را به تساوي بکشاند. سپس ژاپن با ادامه حمالات روي کار فردي تاکاما هاسونو دقيقه 30 و عدم هماهنگي بازيکنان ايران گل دوم تيمش را به ثمر رساند تا شاگردان هومن افاضلي با قبول شکست در پايان نيمه اول به رختکن بروند.

در نيمه دوم ايران سراپا حمله شد و توانست در دقايق 48 و 55 توسط کاوه رضايي گلزني کند و از حريف خود پيش بيافتد. در دقيقه 65 شويا با يک شوت توانست بازي را به تساوي بکشاند.

در دقايق پاياني ژاپني‌ها يک موقعيت تک به تک هم داشتند که مسعود ريگي با يک تکل دروازه را نجات داد.

در اين ديدار ايران با ترکيب عليرضا بيرانوند، شهريار شيروند، محمد امين حاج محمدي، افشين اسماعيل زاده(54 احسان پهلوان)، پيمان ميري (75 ارسلان مطهري)، احمد زنده‌روح، شهاب کرمي(80 مسعود ريگي)، فردين عابديني، بهنام برزاي، مهدي شيري و کاوه رضايي به ميدان رفت.

در ديگر ديدار گروه سوم استراليا موفق شد کويت را يک بر صفر شکست دهد. بازي بعدي ايران روز سه شنبه از ساعت 16 و 30 دقيقه مقابل استراليا برگزار مي‌شود.

بدين ترتيب پس از پايان ديدارهاي نخست استراليا با 3 امتياز در صدر گروه جاي گرفت، ايران و ژاپن با يک امتياز دوم و سوم هستند و کويت بدون امتياز در رده چهارم است.
نظر شما