يکشنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۳:۵۰
کد خبر: ۷۳۱۷۱
|
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۲ - ۱۱:۵۲
رییس سازمان ورزش شهرداری تهران در گفت‎وگو با شهر خبرداد:
اختتامیه دومین دوره المپیاد ورزش محلات شهر تهران امروز با حضور شهردار تهران برگزار می‌شود.

سید محمدآقامیر در گفت‌وگو با خبرنگار شهر با اشاره به برپایی اختتامیه دومین دوره المپیاد ورزش محلات شهر تهران در عصر امروز، اظهارداشت: المپیاد محلات تهران برای دومین سال پیاپی با حضور ورزشکارانی از 374 محله پایتخت اردیبهشت ماه آغاز شد و تا دی ماه امسال به طول انجامید.

رییس سازمان ورزش شهرداری تهران با بیان این که تعداد شرکت کنندگان در این دوره از المپیاد 20 درصد افزایش یافته است، گفت: امسال در حوزه آقایان 245 هزار ورزشکار در 18 رشته ورزشی و در حوزه بانوان 220 هزار ورزشکار در 15 رشته در المپیاد محلات شهر تهران باهم رقابت کردند.

وی افزود: همچنین امسال برای اولین بار، پارالمپیاد جانبازان و معلولان شهر تهران نیز در 10 رشته برگزار شد که با استقبال بسیار خوب این قشر از جامعه روبرو شد.در بخش پارالمپیاد نیز آقایان و بانوان به ترتیب در 10 و 5 رشته ورزشی به مصاف هم رفتند.

به گفته آقامیر، آقایان در 18 رشته 552 مدال دریافت کرده اند که مناطق 17 ،4 و 1 به ترتیب رتبه های اول تا سوم را به خود اختصاص داده و منطقه15 به عنوان تیم اخلاق برگزیده شده است .درحوزه بانوان نیز 244 مدال توزیع شده که مناطق 5 ،4 و1 به ترتیب رتبه های اول تا سوم را به خود اختصاص داده و منطقه 7 به عنوان تیم اخلاق برگزیده شده است .

لیگ محلات راه اندازی می‌شود

رییس سازمان ورزش شهرداری تهران تصریح کرد: دور جدید رقابت ها از 15 اردیبهشت آغاز میشود و اکنون نیز ثبت نام برای شرکت در دورجدید المپیاد در محلات شروع شده است.

آقامیر از راه اندازی لیگ محلات در سال 93 خبرداد و افزود: در این نوع رقابت نیز هر محله به صورت رفت و برگشت با یکدیگر مسابقه خواهند داد.

گفتنی‌است، مراسم اختتامیه المپیاد ورزش محلات شهر تهران امروز دوشنبه 23 دی‌ در محل سالن 12هزار نفری مجموعه ورزشی آزادی با حضور شهردار تهران برگزار می‌شود.

نظر شما