يکشنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۶:۰۱
کد خبر: ۷۳۲۰۹
|
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۲ - ۰۸:۵۸
شهردار تهران در مراسم اختتامیه المپیاد و پاراالمپیاد ورزشی محلات شهر تهران:
شهردار تهران در مراسم اختتامیه المپیاد و پاراالمپیاد ورزشی محلات تهران گفت: بلوغ اجتماعی و پیشرفت در هر جامعه ای در گرو سلامتی آن جامعه است و بدون شک سلامت جسمی مقدمه ای برای سلامت روحی و روانی است .
به گزارش شهر،محمدباقر قالیباف در این مراسم که در استادیوم 12 هزار نفری آزادی برگزار شد، ضمن عرض خیرمقدم به یکایک ورزشکاران و ورزش دوستان و تبریک و تهنیت به مناسبت میلاد خجسته و سراسر نور و رحمت نبی مکرم اسلام(ص) اظهارداشت: خوشحالم و خدا را شاکرم که با حضور شما ورزشکاران و ورزش دوستان و تلاش مدیران در محلات، امروز شاهدیم که شهرتهران شهری ورزش دوست و ورزشکارتر نسبت به گذشته است و می بینیم در همه محلات مسابقات در رشته های متنوع و با حضور گسترده مردم برپا می شود. 

شهردار پایتخت افزود: باورمان بر این است که بلوغ اجتماعی و پیشرفت در هر جامعه ای در گرو سلامتی آن جامعه است که این سلامتی چه از لحاظ جسمی و چه از لحاظ معنوی و روانی مطرح است و بدون شک سلامت جسمی مقدمه ای برای سلامت روحی و روانی است.
 
وی با تاکید بر اینکه ورزش همیشه مورد توجه مدیریت شهری بوده است، تصریح کرد: ورزش همگانی از اولویت‌های مدیران شهری در تهران است.دوستان ما چه در شهرداری و چه در شورای اسلامی شهر تهران به مقوله ورزش اهمیت می دهند و تمام اعضای شورای شهر و بخصوص عزیزانی که نام آوران کشور در شورا هستند، به آن توجه دارند.
 
محمدباقر قالیباف در ادامه گفت: انصافا ورزش از مقولاتی است که در اولویت برنامه های ما بوده است و دربرنامه پنج ساله دوم نیز به آن توجه می شود و امیدواریم بتوانیم گسترش ورزش همگانی را هرروز بیشتر از روز قبل در سطح شهر شاهد باشیم. 

شهردارتهران اضافه کرد: باید توجه خاصی به ورزش زنان، نوجوانان، سالمندان، معلولان و جانبازان که شاید مورد غفلت قرار گرفته اند، داشته باشیم. 

وی اظهار امیدواریم کرد شهری سلامت تر، پرنشاط تر،تندرست تر و شادکام تر داشته باشیم.
 
شهردار تهران در پایان خاطرنشان کرد: تلخکامی هایی مثل آلودگی هوا چالش است که باید تلاش کنیم آن را حل کنیم. با این حال با حرکاتی خوب و صحیح مثل ورزش می توانیم آن کاستی ها را جبران کنیم. 
برچسب ها: قالیباف ، ورزش
نظر شما