يکشنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۱:۱۴
کد خبر: ۷۳۶۵۲
|
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۴:۲۸
فدراسيون فوتبال درمورد نحوه بليت فروشي جام جهاني 2014 برزيل به منظور حضور تماشاگران ايراني اطلاعيه‌اي را صادر کرد.
به گزارش شهر به نقل از سايت رسمي فدراسيون فوتبال، روابط عمومي فدراسيون فوتبال براي حضور تماشاگران ايراني در جام جهاني برزيل اطلاعيه اي صادر کرده که متن اطلاعيه به شرح زير است:

همانطور که در اطلاعيه هاي قبلي فدراسيون فوتبال درباره بليت فروشي جام جهاني تاکيد شده است، خريد بليت براي تماشاگران ايراني متقاضي حضور در برزيل براي بازي هاي تيم ملي ايران مقابل آرژانتين، نيجريه و بوسني و ديگر بازي هاي جام جهاني 2014 از مقدماتي تا فينال برزيل فقط تا تاريخ 7 فوريه 2014 برابر با 18 بهمن 92 امکان پذير است و به هيچ وجه تمديد نخواهد شد. با توجه به اينکه تماشاگران ديگر کشورها با سرعت در حال ثبت نام و خريد بليت ها هستند فدراسيون فوتبال در اين اطلاعيه اي بار ديگر تاکيد مي کند که تنها 13 روز ديگر براي خريد بليت ها فرصت باقي است.

تماشاگران ايراني براي خريد بليت هر بازي جام جهاني دو روش پيش رو دارند. روش اول مراجعه به سايت فيفا و خريد از طريق اين سايت است که متقاضيان بايد با کارت هاي بين المللي پرداخت وجه نظير(ويزا کارت يا مستر کارت) خريد را انجام دهند. روش دوم براي متقاضياني است که ويزا کارت و مستر کارت در اختيار ندارند و نمي توانند از سايت فيفا بليت ها را خريداري کنند. اين دسته از تماشاگران تنها با مراجعه به سايت فدراسيون فوتبال در لينک اخذ بليت جام جهاني که در صفحه اول سايت رسمي فدراسيون موجود است مي توانند با دانلود فايل هاي پيوست که هم به صورت فارسي و هم انگليسي و مطالعه دقيق آنها درخواست هاي خود را به صورت ايميل و با در نظر گرفتن تاريخ ثبت نام به صورت پست و يا به صورت حضوري در اختيار کميته بازاريابي فدراسيون فوتبال قرار دهند تا از اين طريق درخواست آنها براي خريد بليط مسابقات جام جهاني به فدراسيون جهاني فوتبال- فيفا ارسال شود. با مطالعه روش ثبت نام و ثبت نام در لينک هايي که در اين بخش موجود است نام نويسي به راحتي ميسر است چرا که فيفا تنها از طريق فدراسيون فوتبال بليت هاي جام جهاني را در اختيار اشخاص با اطلاعات شخصي تماشاگران مي گذارد و هيچ آژانس مسافرتي اين بليت ها را در اختيار ندارد و فيفا در کل هيچ بليتي را در اختيار آژانس هاي مسافرتي نخواهد گذاشت.

بار ديگر تاکيد مي شود که ثبت نام و خريد بليت ها تنها تا تاريخ 18 بهمن 92 از دو روش ياد شده ميسر است و پس از آن امکان ثبت نام وجود ندارد و فيفا اعلام کرده است که تاريخ ثبت نام و خريد بليت هاي جام جهاني تمديد نخواهد شد.
نظر شما