جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۲:۲۸
کد خبر: ۷۴۰۱۳
|
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۵:۰۰
معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه 21 گفت : در دهه مبارک فجر اداره سلامت با مشارکت خانه های سلامت محلات همچون سال های گذشته اقدام به برگزاری برنامه های متنوعی کرده است .

 به گزارش " شهر " به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 21 ، مهندس کاظم کمالی نسب معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه با اعلام این خبر افزود : برپایی پایگاه های سلامت با محوریت ویزیت رایگان پزشک ، مشاور ، تست قند خون و فشار خون ، کارگاه های آموزشی با عنوان رازهای شاد زیستن ، تفکرات مثبت ، آموزش ارتقای بهداشت روان ، کارگاه ریلکسیشن ( آرمیدگی ) و پیشگیری از دیابت از برنامه های این اداره است .

وی اظهار داشت : برگزاری همایش با موضوعات مهارت های فرزند پروری ، تحکیم خانواده ، تاثیر و آموزه های دینی و قرآنی در سلامت معنوی ، برگزاری مسابقات متنوع در سطح محلات که از آن جمله برگزاری مسابقات ورزشی ، نقاشی ، مقاله نویسی و مسابقه مشاعره نیز در دستور کار این اداره قرار دارد .

معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه 21 در ادامه با اشاره به برگزاری پیاده روی با حضور اعضای کانون ها بیان داشت : همچنین در این ایام فرخنده جشنواره بزرگ غذای سالم و سفره محلات ، جشن های شاد در بوستان ها ، اردوهای تفریحی و زیارتی به باغ موزه دفاع مقدس ، امام زاده صالح ، بازدید از مجموعه فرهنگی سعدآباد ، زیارت حرم مطهر حضرت امام ( ره ) و اردوی تفریحی دریاچه چیتگر نیز برگزار خواهد شد .

مهندس کمالی نسب تصریح کرد : غربالگری دیابت از دانش آموزان ، اعضای کانون ها ، برپایی پایگاه سلامت در روز 22 بهمن با همکاری خانه های سلامت سطح منطقه ، برپایی تئاتر شاد و موزیکال ، میثاق با شهدای گمنام با مشارکت اعضای کانون خادمین مساجد و ده ها برنامه شاد و متنوع دیگر نیز از برنامه های اداره سلامت منطقه جهت خدمت رسانی به شهروندان است .

 این مقام مسئول در پایان گفت : این برنامه ها از تاریخ 12 لغایت 22 بهمن ماه در خانه های سلامت ، مدارس ، پایگاه های بسیج ، خانه های کودک و در روز 22 بهمن در میدان آزادی برگزار می شود .

نظر شما