جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۵:۱۲
کد خبر: ۷۴۱۸۹
|
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۷:۰۳
در ادامه سلسله نشست های کانون فیلم فرهنگ سرای سرو، فیلم سینمایی "نامحدود" به کارگردانی نیل بورگر در این فرهنگ سرای سرو نقد و بررسی می شود.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی مراکز فرهنگی هنری منطقه 6، این برنامه پنج شنبه 17 بهمن ماه، ساعت 16 در سالن آمفی تئاتر فرهنگ سرای اجرا می شود و در آن ابتدا فیلم سینمایی نامحدود نمایش و سپس توسط جمعی از کارشناسان حوزه رسانه نقد و بررسی می شود.

فیلم "نامحدود" محصول کشور آمریکا است. این فیلم را نیل بورگر در سال 2011 ساخته و بازیگرانی چون رابرت دنیرو، بردلی کوپر، ابل کورنیش، اندرو هوارد در آن ایفا نقش کرده اند.

داستان فیلم درباره نویسنده ناموفقی است که بعد از استفاده از دارویی عجیب، توانایی های ذهنی اش چندین برابر می شود، چندین زبان جدید یاد می گیرد و حتی پایش به وال استریت هم باز می شود. اما مشکل اساسی این است که بعد از پایان دارو توانایی های ذهنی او نیز به حالت قبل بر می گردد و...

شهروندان محترم می توانند جهت تماشای این فیلم در تاریخ یاد شده به فرهنگ سرای سرو به نشانی خیابان ولی عصر(عج)،بالاتر از پارک ساعی، کوی ساعی دوم واقع مراجعه و یا جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره های 88799154 و 88651786 تماس حاصل نمایند .

نظر شما