شنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۲۱:۳۷
کد خبر: ۷۴۶۴۰
|
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۲:۵۰
«دومین اجلاس مدیران تحقیق و توسعه و فناوری کشور» با حمایت و همکاری مرکز مطالعات و برنامه‌ر یزی شهر تهران، در تاریخ 28 و 29 بهمن ماه در مرکز همایش‌های بین المللی دانشگاه شهید بهشتی برگزار خواهد شد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی مرکز مطالعات و برنامه ریزی شهر تهران، دکتر بابک نگاهداری با اعلام این خبر گفت: پس از برگزاری موفقیت آمیز نخستین «اجلاس مدیران تحقیق و توسعه و فناوری کشور» در سال 1391 که با استقبال دست اندرکاران این حوزه مواجه شد، دومین اجلاس با رویکردی نو در راستای ارتقاء و توانمندسازی علمی- تخصصی و حرفه ای مدیران و کارشناسان تحقیق و توسعه برگزار خواهدشد.

نگاهداری افزود: با توجه به اقدامات پژوهشی مرکز مطالعات و برنامه ریزی شهر تهران و با هماهنگی‌های انجام شده، دفاتر تحقیق و توسعه مناطق 22 گانه شهرداری تهران در این اجلاس که همزمان با آن «جشنواره انتخاب مدیران نمونه تحقیق و توسعه کشور» نیز برگزار می‌شود، حضور فعال و گسترده خواهند داشت و با توجه به ممیزی انجام شده از کلیه مناطق، برگزیدگان معرفی خواهندشد.

وی تاکید کرد: این رویداد که با حضورگسترده اساتید، متخصصان، مدیران و کارشناسان علمی کشور برگزارمی شود، فرصت بسیارمناسبی جهت بحث و تبادل نظر و ارتقاء دانش، نگرش و مهارت دست اندرکاران این حوزه خواهد بود.

 دکتر بابک نگاهداری رئیس مرکز مطالعات و برنامه‌ریزی شهر تهران در افتتاحیه «دومین اجلاس مدیران تحقیق و توسعه و فناوری کشور» در کنار سخنرانان دیگری همچون دکتر علی اکبر ولایتی، ریاست مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام پروفسور بهروز چهرودی، مدیر عامل موسسهAdvanced Technology Consultantsدکتر محمد علی بحـرینی، مـدیریت صندوق پـژوهش و توسعه فناوری نانو، در خصوص جایگاه دستاوردهای تحقیق و توسعه در حوزه مدیریت شهری سخنرانی می کند.

معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رئیس جمهوری، مرکز آموزش مدیریت دولتی، وزارتخانه‌های نفت، علوم، تحقیقات و فناوری، اطلاعات وارتباطات از دیگر مشارکت کنندگان در برگزاری این اجلاس هستند.

نظر شما