شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۸:۳۶
کد خبر: ۷۴۶۹۱
|
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۲:۴۷
در قالب کاروان راهیان نور؛
450 نفر از شهروندان منطقه 21 در آستانه سال جدید در غالب اردوی راهیان نور برای بازدید به مناطق جنگی اعزام می شوند.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 21 ، مجید نظام آبادی  فراهانی فرمانده حوزه مقاومت بسیج و مشاور شهردار این منطقه گفت : ثبت نام از  شهروندان از 26 بهمن آغاز و حداکثر تا 10 اسفند ماه سال جاری در معاونت فرهنگی و  اجتماعی منطقه ، ادارت اجتماعی ، دفاتر ایثارگران و دفاتر بسیج نواحی 3 گانه ادامه  دارد .

وی افزود : تاریخ اعزام شهروندان روز نوزدهم اسفند ماه سال 92 است و مدت زمان اقامت 4  روز در نظر گرفته شده است. همچنین ثبت نام به گونه ای است که افراد زیر 7 سال به  صورت رایگان و از افراد 7 سال به بالا مبلغ 40 هزار تومان  دریافت می گردد .

نظام آبادی با بیان اینکه برای اردوی راهیان نور امسال شرایط ویژه ای در نظر گرفته  شده است گفت : در این کاروان زیارتی بانوان حتما باید با یکی از محارم خود باشند و  همچنین از افراد بالای 65 سال نیز به دلیل کهولت سن ثبت نام به عمل نمی آید .

فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهرداری منطقه 21 اظهار داشت : ثبت نام برای عموم شهروندان  بلامانع است ولی در این میان خانواده های معظم شهدا و ایثارگران و کسانی که تجربه  حضور در این سفر معنوی را تا کنون نداشته اند و به نوعی سفر اولی محسوب می شوند در  اولویت قرار دارند .

وی در پایان تصریح کرد : هدف از اعزام زائران به مناطق عملیاتی در قالب کاروان  راهیان نور ترویج فرهنگ مقاومت و ایثار ، تقویت باورهای دینی و انقلابی بین شهروندان  است تا همگان بدانند مردان بی ادعایی با گذشتن از جانشان در مقابل دشمنان این مرز و  بوم از کشور و ملت حمایت کردند و وظیفه همه ملت پاسداشت حرمت شهدا و خانواده های  صبور آنها است .

نظر شما