جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۹:۰۷
کد خبر: ۷۴۷۱۸
|
تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۰:۱۰
در ششمین نشست باشگاه کتاب فرهنگ سرای انقلاب اسلامی صورت می گیرد
آرش مجيدي، بازیگر سینما و تلويزيون در ششمين نشست «باشگاه کتاب» فرهنگ سراي انقلاب اسلامي به خوانش بخش هايي از رمان «لحظه ها جا مي مانند» نوشته يوسف قوجق مي پردازد.
به گزارش شهر به نقل از  روابط عمومي فرهنگ سراي انقلاب اسلامي، در اين نشست كه بيست و نهم بهمن برگزار مي شود، پیش ز نقد و بررسی کتاب توسط محمد كاظم مزيناني، شاعر و نویسنده و اسماعيل حسن بيگی، نویسنده این بازیگر سینما به خوانش بخش هایی از فصل دوم رمان  «لحظه ها جا مي مانند» می نشیند. 
آرش مجيدي متولد 1353 در آباده و داراي مدرک تحصیلی کارشناسی ادبیات نمایشی است. او كه سابقه كارگرداني و برنامه ريزي را در كارنامه فعاليت هاي خود دارد، در آثار سینمایی همچون «شبانه»، «گاوخونی»، «شوکران» و «سر به مهر» حضور داشته است. همچنین از ديگر فعاليت هاي وي مي توان به بازي در مجموعه های تلویزیونی از جمله «من یک مستاجرم»، «و خداوند عشق را آفرید»، «آخرین گناه»، «زیر هشت»، «رستگاران»، «شیدایی» و «ارمغان تاریکی» اشاره كرد. وی در سومین جشنواره جام جم توانست برای بازی در سریال ارمغان تاریکی، جایزه بهترین بازیگر نقش اول مرد را از آن خود کند.

لحظه ها جا می مانند در پنجمین دوره جشنواره داستان انقلاب مورد تقدیر قرار گرفت و در بیست و ششمین دوره کتاب فصل جمهوری اسلامی ایران (در سال 1392) شایسته تقدیر شناخته شد. این رمان روايتي از وقايع پنجم آذر سال 57 در گرگان است. اين كتاب یادآور حماسه ای ماندگار از آزادیخواهی و ظلم ستیزی مردم گرگان در قبل از پیروزی انقلاب اسلامی است.

این نشست سه شنبه 29 بهمن از ساعت 16 در سالن سپیده فرهنگ سرا برگزار می شود.  فرهنگ سراي انقلاب اسلامي در بزرگراه شهيد نواب صفوي، تقاطع پل كميل، ابتداي كميل شرقي واقع شده است.

نظر شما