جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۶:۴۹
کد خبر: ۷۴۷۴۳
|
تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۴:۲۲
با برگزاری مراسمی در مجموعه اجتماعی و فرهنگی امام علی (ع)؛
مراسم اختتامیه جشنواره پژواک (پژوهش و اطلاعات کاربردی محله) منطقه 22 با معرفی آثار و پژوهش های برتر محله های 9 گانه پهنه ی شمال غرب تهران، طی مراسمی به کار خود پایان داد.
به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 22، در این جشنواره که با حضور دکتر عماری معاون پژوهشی اداره کل مطالعات اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران، سبحانی مدیر اداره رصد کیفیت زندگی اداره کل مطالعات، مسئولان شهرداری منطقه، مدیران محله ها، مسئولان خانه های سراهای محله ها و جمعی از پژوهشگران در مجموعه اجتماعی و فرهنگی امام علی (ع) برگزار شد، آثار برگزیده پژوهشی این جشنواره معرفی شدند.
در این مراسم معاون پژوهشی اداره کل مطالعات، ضمن ارائه گزارشی از روند اجرای جشنواره پژواک در منطقه 22 ، از برگزاری مراسم اختتامیه جشنواره در اسفند ماه امسال در سالن ایوان شمس خبر داد .
در پایان این مراسم از خانم ها نیلوفر سودمند از محله گلستان غربی، شیما فدوی نیا از محله زیبادشت بالا و فاطمه عربعلی از محله گلستان شرقی، مقام اول تا سوم آثار پژوهشی منطقه را به خود اختصاص، تقدیر بعمل آمد. تقدیر از اعضای هیات امنا، مدیران محله ها و سایر پژوهشگران نیز که در جشنواره مقاله ارائه کرده بودند نیز بخش دیگری از این مراسم بود.
گفتنی است جشنواره پژواک در 6 بخش اصلی شامل مقاله پژوهشی، آثار پژوهشی محله ای، گزارش هم اندیشی های محله ای، ایده های پژوهشی محله ای، ترسیم سیمای اجتماعی و فرهنگی محله، سند توسعه مطالعات و پژوهش های محله ای از شهریور تا آبان ماه امسال در سطح محله های شهر تهران برگزار شد.

برچسب ها: منطقه 22
نظر شما