پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۵:۴۶
کد خبر: ۷۴۸۳۶
|
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۲:۱۷
رییس ستاد محيط زيست و توسعه پايدار شهرداری تهران خبر داد:
رییس ستاد محيط زيست و توسعه پايدار شهرداری تهران با بیان اینکه طرح پیک نیک محیط زیستی در روز درختکاری، اجرا می شود،گفت: به دلیل افزایش سطح آموزشی شهروندان در حوزه محیط زیست به زودی سامانه اينترنتي محيط زيست شهري فعال خواهد شد.
به گزارش شهر، علی محمد شاعری ، با تاکید بر اینکه ستاد محيط زيست و توسعه پايدار برنامه هاي ویژه ای را در طرح استقبال از نوروز دارد، افزود: رونمايي از سامانه اينترنتي - آموزشي محيط زيست شهري شهرداري تهران از جمله این برنامه هاست.

رییس ستاد محيط زيست و توسعه پايدار شهرداری تهران همچنین از تدوين و ابلاغ دستورالعمل طرح استقبال از بهار در حوزه محيط زيست مناطق نیز خبر داد و تصریح کرد: در طرح نهضت درختکاری که در 16 اسفندماه تحت عنوان پیک نیک محیط زیستی برپا می شود، شهروندان از 7 نقطه تهران به سمت 4 منطقه تعیین شده حرکت کرده و به کاشت نهال اقدام می کنند.

وی درباره روز جهانی ساعت زمین که سومین سال است در ایران نیز برگزار می شود، اظهارکرد: با هماهنگي ها و برنامه ريزي های صورت گرفته، روز جهانی ساعت زمين در تاريخ 9 فروردين سال 93 در برج میلاد و برج آزادی برپا می شود.

رییس ستاد محيط زيست و توسعه پايدار شهرداری تهران در پایان خاطر نشان کرد: برگزاري همايش مشاركت هاي مردمي و مديريت پايدار شهري نیز در هفته منابع طبيعي در 19 اسفند ماه برگزار می شود.
نظر شما