پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۵:۰۷
کد خبر: ۷۴۸۶۷
|
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۳۹۲ - ۰۹:۵۶
معاون خدمات شهری و زیست محیطی منطقه 21 گفت : این معاونت برنامه های متنوعی را در راستای طرح استقبال از بهار در دستو کار خود برای اجرا در سطح منطقه دارد .

به گزارش شهر  به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 21 ، مهندس امیر حسین جابر انصاری معاون خدمات شهری و زیست محیطی منطقه با اعلام این خبر افزود : بر اساس دستورالعمل ابلاغی از سوی شهرداری تهران ، این طرح از روز اول اسفند ماه سال جاری آغاز و تا سی ام فروردین ماه سال جدید جهت خدمت رسانی به شهروندان در سطح محلات 17 گانه منطقه ادامه خواهد داشت .

وی افزود : بر حسب این دستور و طبق برنامه های پیش بینی شده ، اقدامات اجرایی این طرح در منطقه 21 نیز از ابتدای اسفند ماه در حوزه های مختلف خدمات شهری و با محوریت نواحی آغاز خواهد شد .

معاون خدمات شهری و زیست محیطی منطقه 21 در ادامه اظهار داشت : اهم اقدامات حوزه معاونت خدمات شهری و زیست محیطی منطقه همزمان با قرار گرفتن در آستانه سال جدید و استقبال از فصل زیبای بهار عبارتند از : زیباسازی و رنگ آمیزی المان ها و مبلمان شهری ، باز پیرایی بوستان ها و گلکاری در پارک ها و میادین ، لایروبی انهار ، مبارزه با جانوران موذی ، رفع سد معبر ، پاکسازی معابر ، شست شوی جداره های شهری ، حذف زوائد و موانع فیزیکی و غیره خواهد بود .

جابر انصاری همچنین در خصوص فصل درختکاری و ارائه خدمات به شهروندان در هفته درختکاری گفت : همزمان با نیمه اسفند ماه و مقارن با روز درختکاری ، درخت رایگان به شهروندان در درب منازل آنها و بوستان های سطح منطقه ارائه خواهد شد .

این مقام مسئول در پایان تصریح کرد : کاشت درخت ، درختچه و گل در سطح معابر و پادگان های موجود در سطح منطقه از دیگر اقدامات این معاونت است که همزمان با ایام درختکاری و در آستانه سال جدید انجام خواهد شد .

نظر شما