جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۱:۳۴
کد خبر: ۷۴۸۹۱
|
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۰:۵۸
احمد دنیا مالی درخصوص استعفایش از شورای شهر گفت: آن چیزی که باعث شد در شورای شهر بمانم و رئیس فدراسیون قایقرانی نشوم، این بود که فاصله تا بازی‌های اینچئون کم است و باید کمتر در حاشیه باشیم. من فقط گفتم دوست دارم کنار این بچه‌ها باشم و منتظر ورود مجلس شورای اسلامی به بحث دو شغله بودن می‌مانم.
احمد دنیامالی رئیس سابق فدراسیون قایقرانی که هم‌اکنون به عنوان مشاور وزیر ورزش و جوانان و عضو شورای شهر فعالیت می‌کند، در برنامه ورزش از نگاه دو حضور پیدا کرد و در خصوص مباحث مختلف به صحبت پرداخت.

وی در بخشی از صحبت های خود با اشاره به حضورش در شورای شهر گفت: تخصص من حمل و نقل ریلی است و نیازی به حمایت در امر ورزش و اینگونه مسائل ندارم، من در بحث ریاست شوراها به آقای مسجدجامعی رأی دادم ضمن آنکه قالیباف فرمانده من بود و برایم خیلی عزیز است، ولی اگر جایی احساس کنم تحت فشار هستم بیشتر روی حرفم می‌ایستم.

دنیامالی در خصوص بحث دو شغله بودن و اینکه مجبور بود از فدراسیون قایقرانی استعفا بدهد،ْ گفت: ما مغایرت قانونی نمی‌بینیم چون قانون جدید تصویب نشده است، مگر قرار است آدم‌های بیکار در فدراسیون‌ها کار کنند، رئیس فدراسیون قایقرانی ژاپن قبلا نخست‌وزیر سابق این کشور بوده و از ابتدا هم ریاست فدراسیون هم شغل نبود. تنها نهادی که می‌تواند این وسط شبهه را از بین ببرد مجلس شورای اسلامی است که امیدوارم به این مسئله ورود کند.

رئیس سابق فدراسیون قایقرانی در خصوص اینکه دو شب قبل از انتخابات رد صلاحیت شده بود، گفت: متاسفانه همه فکر می‌کردند مسئول تعلیق ورزش کشور من هستم ولی این تصور نوعی بی‌اطلاعی است. آقایان یکشبه 5 فدراسیون را بهم ریختند و کاری کردند که اعضای هیأت اجرایی به یکباره استعفا کنند. من فکر می‌کنم رد صلاحیت من به بحث تعلیق ورزش ربط داشت.

وی همچنین در خصوص استعفا از شورای شهر گفت: خوشبختانه تعامل ویژه‌ای بین من و وزارت بوجود آمد ولی آن چیزی که باعث شد در شورای شهر بمانم و رئیس فدراسیون قایقرانی نشوم، این بود که فاصله تا بازی‌های اینچئون کم است و باید کمتر در حاشیه باشیم. من فقط گفتم دوست دارم کنار این بچه‌ها باشم و منتظر ورود مجلس شورای اسلامی به بحث دو شغله بودن می‌مانم.

وی در پایان صحبت‌های خود تاکید کرد: من از شورای شهر استعفا کردم ولی مردم از این اقدام من خوششان نیامد و عده‌ای پیامک زدند و اعلام کردند که رای آنها را سوزانده‌ام به همین خاطر خیلی اذیت شدم.

نظر شما