پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۲۰:۰۴
کد خبر: ۷۴۹۱۳
|
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۲:۲۸
با آغاز تلاش 60روزه در آستانه سال نو :
معاون امور شهری و فضای سبز شهرداری منطقه 20 تهران با اشاره به اینکه طی یک ماهه گذشته بیش از 400 هزار اصله نهال غرس شده است از آغاز مجموعه فعالیت های طرح استقبال از بهار 93 در این منطقه خبر داد.
به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 20 تهران، سعید شیرازی با بیان این خبر گفت: مجموعه فعالیت های بهسازی و زیباسازی محیط های عمومی شهر در قالب طرح استقبال از بهار 93 از ابتدای اسفند ماه رسما آغاز شده است و تا 30 فروردین ماه سال 93 ادامه دارد.
شیرازی با اشاره به اینکه بخشی از فعالیت های حوزه فضای سبز نظیر کاشت نهال وتوسعه فضاهای سبز خانگی از ابتدای بهمن در این منطقه شروع شده است افزود: تاکنون 400 هزار اصله نهال در مجتمع های مسکونی، ادارات، منازل، مدارس، مساجد و... کاشته شده است و این روند تا 15 اسفند مصادف با روز درختکاری ادامه دارد و شهروندان علاقه مند می توانند با تماس با سامانه 137 نسبت به این امر اقدام کنند.
وی ادامه داد: اهداء گل به مساجد، بازپیرایی و ترمیم فضاهای سبز شهری، ترمیم و بهسازی کف پوش زمین های بازی بوستانها، احداث فرش گل در میادین، رسیدگی به آبنماها، بهسازی فضاهای جنگل کاری، توزیع نهال رایگان، برپایی جشنواره سبزه آرایی و...از دیگر فعالیت هایی است که در حوزه فضای سبز شهری در منطقه 20 انجام می شود تا همزمان باتغییر فصل چهره شهر نیز شادابی و طراوت بهاری به خود بگیرد.
معاون امور شهری و فضای سبز شهرداری منطقه 20 تهران به اجرا و چیدمان 7 سفره هفت سین در میادین مهم شهرری نیز اشاره کرد و اظهار داشت: حذف آلودگی های بصری، تهیه و نصب 7 حجم مذهبی با اولویت یا فاطمه الزهرا(س) و طرح های خوش آمد گویی، نورپردازی پلهای عابر پیاده، ترمیم نقاشی های دیواری و... از مهمترین فعالیت های حوزه زیباسازی است که در قالب طرح استقبال از بهار 93 انجام می شود.
معاون شهردار منطقه 20 در پایان رسیدگی به وضعیت اسکان کارگری، بازنگری مکان نصب مخازن، پاکسازی معابر و جداول، کنترل صنایع و مشاغل آلاینده محیط زیست، مبارزه با جانوران موذی و..را از دیگر اموری برشمرد که آغاز شده و تا قبل از پایان سال در نواحی هفتگانه منطقه 20 انجام خواهد شد.

نظر شما