جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۹:۲۹
کد خبر: ۷۵۲۶۰
|
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۳:۴۰
شهردار منطقه 19 از استقرار 5 ایستگاه اطلاع رسانی در محدوده این منطقه خبر داد.
به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 19، مهندس رضا نثاری با اشاره به قرار گرفتن این منطقه در ورودی شهر تهران گفت: با توجه به افزایش حجم تردد و مسافرت های نوروزی در ایام عید 5 ایستگاه اطلاع رسانی در این منطقه مستقر می شود که بروشورهای اطلاع رسانی و نقشه شهر تهران را بین مسافران توزیع می کنند. 
وی افزود: این ایستگاه ها در پارک افرا، بعد از عوارضی تهران قم، ورودی بوستان ولایت، پارک شهید کاظمی و ابتدای روستای پلایین مستقر می شوند و مسافران می توانند با مراجعه به آنها کارتهای تهرانگردی را نیز دریافت کنند. 
به گفته نثاری این کارتها امکان استفاده از خدماتی همچون مترو، سینما، هتل و رستوران های طرف قرارداد را با تخفیف 30 درصدی برای مسافران فراهم می کنند. 
وی در ادامه به برگزاری تورهای تهرانگردی اشاره کرد و گفت: امسال نیز همچون سالهای گذشته تورهای تهرانگردی به کاخ گلستان، ری وامامزاده های شهر تهران برگزار می شود. در این راستا 19 تورتهرانگردی تدارک دیده شده که اطلاعات آنها در ایستگاه های اطلاع رسانی نوروزی به مسافران ارائه می شود. 
شهردار منطقه از افزایش پیامهای طرح هبه خبر داد و افزود: با توجه به قرارگرفتن در روزهای پایانی سال حجم پیامهای 137 شهروندان درخصوص اهدای کالاها افزایش یافته که طبق آمار گزارش شده طی بهمن ماه 15 و از آغاز اسفند نیز 24 پیام تاکنون دریافت شده است. 
نثاری اهدای سبد کالا به نیازمندان را از دیگر خدمات رفاهی این شهرداری در طرح استقبال از بهار اعلام و تصریح کرد: به منظور تأمین بخشی از احتیاجات نیازمندان، به 150 خانواده نیازمند با مساعدت کمیته خیرین سبد کالا اهدا خواهد شد.
نظر شما