پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۲۳:۱۴
کد خبر: ۷۵۳۲۶
|
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۳:۴۰
در آستانه فصل بهار صورت گرفت؛
رئیس اداره فضای سبز شهرداری منطقه 21 از اقدامات گسترده و متنوع این اداره هزمان با فرا رسیدن سال نو و فصل بهار خبر داد و گفت: بیش از 22 هزار اصله نهال در سطح منطقه کاشته شده است.

به گزارش " شهر " به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 21 ، مهندس رضا اعلاء  بیگی با اعلام این خبر گفت : همزمان با فرا رسیدن سال نو و فصل بهار تعداد 22000  اصله نهال مثمر در منازل شهروندان ، تعداد 750 اصله نهال در مدارس ، تعداد 120 هزار  اصله نهال در سطح معابر منطقه کاشته شده است  .

وی افزود : همچنین در این ایام  و  با توجه به نزدیک شدن به روز درختکاری و هفته  منابع طبیعی تعداد 1800 گلدان به مساجد اهدا و تعداد 125000 هزار اصله نهال  بین  شهروندان منطقه توزیع شده است  .

اعلاء بیگی در ادامه اظهار داشت : همزمان با ایام پایانی سال و در راستای زیبایی و  جلوه بخشی به نمای بصری سطح منطقه تعداد 90هزار پیاز لاله در قطعات گلکاری کاشته  شده و فرشی از گل به میزان 6500 متر مربع برای منطقه و همچنین برگزاری سه جشنواره  سبزه آرایی در نظر گرفته شده است  .

رئیس اداره فضای سبز منطقه 21 در پایان تصریح کرد : باز پیرایی و ترمیم چمن و  ترونکاری به مساحت 4200 متر مربع ، رنگ آمیزی 1400 پایه روشنایی ، نیمکت و سطل  زباله در سطح پارکها و رسیدگی به تعداد 17 مورد آبنما در بوستانهای سطح منطقه در  دستور کار این اداره قرار دارد .

نظر شما