جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۰:۵۷
کد خبر: ۷۵۴۱۶
|
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۰:۴۱
یک عضو شورای اسلامی شهر تهران معتقد است مدیریت حجت الاسلام شهاب مرادی در حوزه فرهنگ و هنر فرصتی است تا در دوران جدید مدیریتی، سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران جایگاه مناسب خود را پیدا کند.
به گزارش شهر، احمد دنیامالی در گفت‌وگو با خبرنگار«شهری» ایسنا، درباره بودجه اندک سازمان فرهنگی هنری شهر تهران و نقش این سازمان در حوزه فرهنگ، گفت: بودجه یکی از مهمترین ابزارهای مدیریتی است، اما مدیریت مقدم بر بودجه است و خوشبختانه با شرایط و مدیریت جدیدی که سازمان دارد بسیار امیدوارم به زودی مشکلات بودجه‌ای سازمان حل شود و سازمان فرهنگی هنری اثر گذاری خود را در حوزه فرهنگ تهران افزایش دهد.

وی تصریح کرد: هر اتفاق فرهنگی در تهران، چه مثبت چه منفی، تاثیراتی ملی خواهد داشت؛ بنابراین در شورا این نگاه جدی را داریم که به دست اندرکاران مجموعه سازمان فرهنگی هنری شهرداری کمک کنیم، بویژه حجت الاسلام شهاب مرادی که در حوزه فرهنگی-هنری یک فرصت است. ما همه تلاشمان را باید انجام دهیم که در بخش ساختاری و منابع بودجه‌ای به این حوزه کمک کنیم تا شاهد اثر بخشی بیشتری در شهر تهران باشیم.

این عضو شواری اسلامی شهر تهران درباره موازی کاری در سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران و معاونت اجتماعی فرهنگی شهرداری، گفت: در این حوزه ما قائل به تفکیک بحث فرهنگ و حوزه اجتماعی هستیم که مصادیق آن تقریبا احصا شده است؛ بنابراین کمک خواهیم کرد تا تکالیف این دو بخش به طور کامل احصا شود و بتوانند کارشان را به پیش ببرند.

نظر شما