جمعه ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۳:۰۷
کد خبر: ۷۵۴۷۵
|
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۵:۴۵
شهردار منطقه 19 از برگزاری جشن درختکاری در بوستان ولایت به مناسبت فرا رسیدن هفته منابع طبیعی خبر داد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 19، مهندس رضا نثاری در تشریح ویژه برنامه های این هفته گفت: به همین مناسبت جشن ویژه ای با مشارکت شهروندان تهرانی شنبه 17 اسفند در بوستان ولایت برگزار می شود. 
به گفته وی اجرای برنامه های نمایشی درخصوص اهميت غرس ونگهداري درخت در سلامت انسان،  اهدای جوايز به برترين ها در دوستداري با طبيعت و نگهداري فضاي سبز و درخت منازل، برگزاري مسابقه مرتبط با درخت و فضاي سبز براي دانش آموزان و اهدای جوايز به برترين ها و نیز غرس درخت درمحوطه تعيين شده بوستان بزرگ ولايت با شركت حاضرين درمراسم از جمله برنامه های این جشن است.
نثاری به اهميت غرس درخت درتلطيف هواي شهر و اجرای ویژه برنامه های کاشت و توزیع نهال در همین راستا اشاره کرد و افزود: در طرح استقبال از بهار این منطقه کاشت 71 هزار و 200 نهال پیش بینی شده بود که طبق برنامه در سطح منطقه اجرا شد. بر همین اساس 69  هزار و 310 نهال غیر مثمر و هزار و 890 نهال مثمر کاشته شد.
همچنین به منظور توسعه فضای سبز منطقه همزمان با آغاز روز ملی درختکاری 15 هزار نهال در 4 نقطه شامل بوستان های نرگس، ولایت، شریعتی و 22 بهمن بین شهروندان توزیع می شود. 
وی ادامه داد: به مناسبت سال نو 2 هزار و 400 شاخه گل نیز بین شهروندان توزیع خواهد شد.

 

نظر شما