پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۲۱:۰۶
کد خبر: ۷۵۶۳۱
|
تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۴:۳۰
همزمان با هفته منابع طبیعی در منطقه 20 انجام شد:
مراسم کاشت 2730 نهال به یاد 2730 شهید شهرری، با حضور شهردار منطقه 20 و همراهی خانواده شهدا، شهروندان و دانش آموزان جنوب تهران برگزار شد.
به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 20 شهر تهران، منصور کتانباف شهردار منطقه 20 در مراسم درختکاری این منطقه که به یاد شهدای این منطقه برگزار شد، گفت: کاشت نهال امری ماندگار است که حضور دانش آموزان، خانواده شهدا و نام 2730 شهید شهرری موجب شده فضای معنوی این مراسم تقویت شود.
کتانباف حضور کودکان و دانش آموزان را در نهادینه کردن امر نهال کاری بسیار تاثیرگذار عنوان کرد و افزود: توسعه ،کیفی سازی و نگهداشت خوب فضای سبز از الزامات جامعه شهری است که با مشارکت و همیاری تمامی شهروندان امکان پذیر خواهد شد.
وی با تاسی به بیانات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) مبنی بر حفظ محیط زیست تاکید کرد و افزود: تلاش مجموعه مدیریت شهری منطقه 20 بر تامین شرایط بهتر و مطلوب تر زیست محیطی برای شهروندان است که بر این اساس احداث بوستان های محلی، توسعه جنگل کاری های محدوده حریم و حفظ کمربند سبز شهری در دستورکار این مجموعه قرار دارد.
این مراسم با حضور شهردار منطقه 20 شهر تهران، قائم مقام، معاونان و مدیران ارشد شهری شهرداری منطقه 20، شورایاران، خانواده شهدا، دانش آموزان، کودکان و شهروندان علاقه مند در بوستان جانبازان واقع در محله 13 آبان در حالی برگزار شد که همزمان در چند بوستان دیگر نیز انجام و در مجموع 2730 نهال به یاد و خاطر 2730 شهید شهرری غرس شد.



نظر شما