شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۷:۳۶
کد خبر: ۷۵۶۶۷
|
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۷:۰۸
معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه 21 ، از برپایی جشنواره " هفت سین ایرانی بیست بیست " ، از سوی اداره امور بانوان این منطقه در روز بیستم اسفند ماه خبر داد .

به گزارش " شهر " به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 21 ، کاظم کمالی نسب معاون اجتماعی و فرهنگی با اعلام این خبر اظهار داشت : این جشنواره با مشارکت خانه فرهنگ تهرانسر و خانه های تسنیم  با حضور بیش از 100 بانوی شرکت کننده روز بیستم اسفندماه در بوستان نرگس برگزار می شود .

وی در مورد علت نام گذاری بیست بیست برای این جشنواره افزود : به دلیل اینکه سال تحویل امسال ساعت بیست و بیست و هفت دقیقه  است و روز برگزاری این مراسم نیز روز بیستم اسفندماه می باشد ، نام سفره هفت سین ایرانی بیست بیست برای این جشنواره انتخاب شد .

کمالی نسب ادامه داد :  این جشنواره در دو بخش آماتور و حرفه ای برگزار و داوری خواهد شد .

وی به ملاک های داوری در این جشنواره اشاره کرد و گفت : با محوریت ترویج سبک زندگی اسلامی ایرانی و ملاک هایی چون ، سادگی ، کم هزینه بودن ، زیبایی و ... سفره های هفت سین بانوان داوری می شوند .

معاون اجتماعی و فرهنگی در پایان بیان داشت : علاوه بر اهداء جوائز نفیس به برندگان برای تمامی شرکت کنندگان گواهی شرکت در مسابقه صادر می گردد .

یادآور می شود ، جشنواره " هفت سین ایرانی بیست بیست " ، روز بیستم اسفند ماه ساعت ده صبح ، در بوستان نرگس واقع در تهرانسر ، ضلع شرقی میدان کمال الملک برگزار می شود .

نظر شما