پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۱:۳۴
کد خبر: ۷۵۷۹۰
|
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۲ - ۰۹:۱۷
تراکتور در قطر، سپاهان در اصفهان
دو نماینده دیگر کشورمان در لیگ قهرمانان آسیا روز چهارشنبه به مصاف رقبای خود می روند.
به گزارش شهر، تیم های تراکتورسازی و سپاهان، دو نماینده دیگر کشورمان در لیگ قهرمانان آسیا روز چهارشنبه به مصاف رقبای عرب خود می روند تا دومین بازی مرحله گروهی شان را برگزار کنند. نکته جالب توجه برای نماینده های کشورمان این است که هر دو باید راس ساعت 19 به مصاف رقبای خود بروند؛ البته یکی در قطر و دیگری در اصفهان.

لخویا – تراکتورسازی
تراکتوری ها این روزها در آسیا خوش می درخشند؛ آنها بازی قبلی شان در ورزشگاه تبریز، تیم پرمهره الاتحاد را از پیش رو برداشتند و اولین تیم ایرانی لقب گرفتند که موفق شد در این فصل سه امتیاز کامل بازی روز نخستش را بگیرد. آنها البته پیش از این هم سهمیه حضور در لیگ قهرمانان آسیا برای فصل بعد را به خاطر قهرمانی در جام حذفی گرفته بودند و تمام هم و غمشان صعود از این گروه است.

 شاگردان تونی حالا باید در گام دوم در قطر به مصاف تیم لخویا بروند؛ رقیبی قدرتمند که این روزها در کشورش یکه تازی می کند و خط حمله وحشتناکی هم دارد. البته لخویا دیدار اولش برابر العین را هم دو بر یک واگذار کرده و هر طور شده می خواهد امیدش برای رسیدن به صدر جدول این گروه را زنده نگه دارد.

تراکتوری ها هم اگرچه روحیه بالایی دارند ولی برای این بازی مشکلات خاص خودشان را هم دارند؛ تماشاگران آنها نتوانسته اند به قطر بروند و از همه مهمتر اینکه علی کریمی هم به خاطر اخراج در بازی قبلی نمی تواند هم تیمی هایش را در این دیدار همراهی کند. در روزی که خلاقیت کریمی می توانست گره گشای مشکلات احتمالی تونی اولیویرا باشد، « جادوگر » اسیر مسائل دیگری از جمله شایعه ممنوع الخروج شدن هم شد تا از لحاظ روانی هم آشفته شود. تراکتوری ها البته بازیکنان مستعد خوبی دارند که با توجه به حضور آنها می توانند حداقل امیدوار به کسب یک امتیاز این دیدار باشند.

سپاهان – الهلال
این بازی شاید برای ایرانی ها حساسیت فوق العاده ای داشته باشد؛ الهلال قدرتمندترین تیم عربستان است که همواره با تیم های ایرانی چالش داشته است؛ تیم های پایتخت به موقع پاسخ این رقیب را داده اند و حالا هم ظاهرا نوبت به سپاهان رسیده تا با جنگ روانی این تیم مقابله کند.

شاگردان کرانچار بازی اولشان برابر السد را با نتیجه ضعیف 3 بر یک واگذار کرده اند؛ دیداری که کرانچار اعتقاد داشت ضعف بدنی بازیکنانش موجب این شکست شد. الهلال هم بازی اولش برابر الاهلی امارات را مساوی کرده و در به در به دنبال سه امتیاز در اصفهان می گردد. در روزی که نماینده کشورمان و رقیب عربستانی اش هر دو برای سه امتیاز می جنگند شاید تفکرات مربیان دو تیم بتواند نقشی کلیدی ایفا کند. هرچند که سپاهانی ها می توانند راس ساعت 19 دلخوش به حضور هواداران اصفهانی در ورزشگاه باشند.
 
منبع: فرارو
نظر شما