شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۹:۱۹
کد خبر: ۷۵۷۹۵
|
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۱:۲۰
در کارگاه آموزشی راه های تولید نشاط اجتماعی در بین بانوان فعال در منطقه 21 راه های افزایش نشاط و شادی بین بانوان این منطقه مورد بررسی قرار گرفت .

به گزارش " شهر " به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 21 ، در این جلسه که با حضور مشاور شهردار در امور بانوان منطقه 21 ، دکتر نعمت الله فاضلی عضو هیئت علمی دانشگاه علامه طباطبایی و روسای کمیته بانوان محلات 17 گانه این منطقه در سالن جلسات ساختمان شماره 2 منطقه 21 برگزار شد ، زهرا خوش برش مشاور شهردار در امور بانوان با بیان این مطلب که زندگی روزمره و مشکلات پیش رو خانواده ها باعث شده شور و نشاط زندگی در بین بانوان هر روز کمرنگ شود گفت : این موضوع باعث شده بانوان در سطح جامعه با انواع بیماری از جمله افسردگی دست به گربیان شوند این در حالی است که داشتن روحیه نشاط و شوق زندگی برای بانوان که ارکان اصلی خانواده هستند بسیار حائز اهمیت است و باید با جدیت بیشتر به این موضوع توجه شود .

او در بخش دیگری از صحبت های خود به رویکرد شهرداری تهران در افزایش شادی و نشاط در بین بانوان اشاره کرد و گفت : با توجه به اهمیت موضوع نقش بانوان در کارگروه های خانوادگی و اجتماعی مدیریت کلانشهری در شهرداری تهران به ویژه در حوزه زنان در نظر دارد با اجرای برنامه های ویژه که متناسب با روحیه بانوان است روحیه نشاط را در بین آن ها تقویت کند ، در این بین کمیته بانوان در هر محله موظفند در قالب نشست های تخصصی نقاط آسیب پذیر هر محله را شناسایی کنند و راهکار های عملی جهت افزایش روحیه نشاط و شادابی را ارائه نمایند .

در ادامه این جلسه دکتر فاضلی عضو هیئت علمی دانشگاه علامه طباطبایی به تعریف مفهوم امید و نشاط و شادابی پرداخت و یادآور شد با ایجاد امید می توان انگیزه ها را افزایش داده و کارهای بزرگی در اجتماع انجام داد .

در ادامه این کارگاه آموزشی روسای کمیته بانوان محلات منطقه 21 هر یک به بخشی از مشکلات بانوان محلات خود اشاره کردند و خواستار برگزاری کارگاه آموزشی با عنوان راه های تولید نشاط اجتماعی در محلات خود به صورت کاملا تخصصی شدند .

در پایان مشاور شهردار در امور بانوان با استقبال از این پیشنهاد وعده داد کارگاه های آموزشی به داخل محلات نیز کشانده خواهد شد .

نظر شما