جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۳:۲۸
کد خبر: ۷۵۸۱۰
|
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۵:۳۹
به منظور آموزش و نمایش محصولات ارگانیک کشاورزی ، نخستین جشنواره بهاری در بوستان بزرگ ملت برپا شد.
به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 3 ،این نمایشگاه که با اجرای برنامه  های آموزشی همراه است در آستانه فرا رسیدن فصل بهار ، از 21 تا 25اسفند  ماه سال جاری به همت مرکز آموزش گل و گیاه شهرداری منطقه3 بر پا شده است .


رضا مددی معاون امور شهری و فضای سبز منطقه 3 گفت : جهان مدرن امروز توجه ویژه ای به مقوله سلامت آحاد جامعه دارد و محصولات ارگانیک مورد توجه ویژه است ضمن اینکه هم اکنون با وجود خطرناک بودن آثار باقیمانده از سموم شیمیایی در محصولات کشاورزی و سرطان زا بودن آنها، استفاده نادرست از این روش ها همچنان خطرهایی به همراه دارد.


وی افزود: به همین منظور حضور شرکت ها در نمایشگاه برای ارائه محصولات گیاهی و مهمتر از آن محصولات ارگانیک و فن آوری های مورد نیاز چشمگیر است ، محصولاتی که عاری از هرگونه مواد شیمیایی و افزودنی های مضر است.


گفتنی است مرکز گل و گیاه شهرداری منطقه 3  در زمینه برپایی دوره های آموزشی رایگان ، ارائه مشاوره تلفنی و حضوری به شهروندان ، برپایی اردوهای آموزشی و تفریحی از بازار گل  و بوستان های سطح شهر ، انتشار و توزیع کتاب ها ، بروشورها و جزوه های آموزشی و برنامه های پژوهشی و اجرای  برنامه ها ی خاص در مناسبت های ویژه همچون توزیع نهال در روزدرختکاری ، جشن سبزه آرایی در آستانه فصل بهار  و... فعالیت می کند.

نظر شما