جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۸:۴۶
کد خبر: ۷۵۹۲۳
|
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۷:۱۵
شهردار منطقه 21 در دیدار خود با خانواده شهیدان سبز علی خدا بخشی و سید مجید مصطفوی بر ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه تاکید کرد و با دلجویی از آنها در جریان مشکلات و مسائلشان قرار گرفت .

به گزارش " شهر " به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 21 ، در این دیدار که با حضور شهردار ، معاونین و جمعی از مدیران منطقه ای و شورایاری محله شهرک دانشگاه انجام شد ، دکتر مصطفی سلیمی شهردار منطقه با اشاره به مقام رفیع شهیدان گفت : شهدا انسان های والا مقامی هستند که با انتخاب راه صحیح در مسیری قدم گذاشتند که جز سعادت و نیک بختی در آن نیست و  آنها با بذل جان خود از کشور و ملت حراست و محافظت کردند .

وی در ادامه خانواده شهدا را چشم و چراغ ملت خواند و افزود : خانواده معظم و معزز شهدا نقش مهمی در به ثمر نشستن اهداف این انقلاب داشته و حق بزرگی بر گردن این ملت دارند که باید به درستی ادا شود .

شهردارمنطقه 21 در ادامه افزود : زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا همانا ، زنده نگه داشتن ارزش هاست و وظیفه ما اینست با ارج نهادن به خون شهدا و پاسداری از ارزش های انقلاب راه آنها را ادامه داده و با استفاده از ابزارهای مناسب ، فرهنگ ایثار و شهادت را در جامعه جاری و ساری کنیم .

لازم به ذکر است شهید سبز علی خدا بخشی در عملیات مریوان در سال 60 و شهید سید مجید مصطفوی در  عملیات محرم در سال 61 به فیض شهادت نائل آمدند .

نظر شما