جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۰:۵۵
کد خبر: ۷۶۰۲۸
|
تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۰:۲۰
اداره سلامت حوزه معاونت اجتماعی و فرهنگی منطقه 22، با اجرای بیش از 90 برنامه ی ویژه، به پیشواز بهار سال 93 می رود.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 22، قاسم مولایی شهردار منطقه در این باره گفت: « توجه به مقوله سلامت شهروندی در زندگی شهری امروزی یکی از مهمترین مسائلی است که مدیریت شهری را به برنامه ریزی برای ارتقای سطح سلامت شهروندان واداشته است. در این راستا اداره سلامت منطقه 22 همزمان با نزدیک شدن به آغاز سال نو، برنامه های ویژه ای را برای شهروندان اجرا خواهد کرد.»

وی افزود: « برپایی همایش پیاده روی، نگهداری از طبیعت و جشن بادبادکها، برپایی غرفه های سلامت همراه با پایش قند و فشار خون در بوستان های جنگلی چیتگر، لتمال کن و آبشار تهران در روزهای 13 و14 فروردین 93، برپایی جشن بهترین سبزه آرایی و سفره هفت سین در خانه های سلامت گلستان غربی، امید دژبان، شهید باقری، آزادشهر و زیبادشت پایین در روزهای پایانی اسفندماه 92 همچنین ارائه ویزیت پزشکی رایگان و برپایی تورهای گردشگری از جمله این برنامه هاست.»

اداره سلامت منطقه به مناسبت فرا رسیدن فصل بهار، کلاس آموزشی نیز برگزار می کند. شهردار منطقه 22 در این زمینه نیز خاطر نشان کرد: « برگزاری کلاس های آموزشی با موضوعات نوروز از منظر اسلام، روانشناسی ارتباطات اجتماعی موثر در ایام عید، مضرات شوینده ها، آلرژیهای فصلی همچنین برپایی همایش های علمی با مضامین نقش پرستار در بهداشت روان بیماران، بهداشت دهان و دندان، شناخت بیماری هموفیلی و ... از جمله برنامه هایی است که به مناسبت اجرای طرح همدلی تدارک دیده شده است. »

به گفته مولایی، توزیع نهال رایگان میان شهروندان، اجرای برنامه غربالگری سرطان پروستات، تست BMI، برپایی غرفه پایش قند و فشار خون در سطح نواحی 4 گانه، برپایی جشنواره بهترین سفره هفت سین، توزیع بسته های سلامتی، برپایی جشنواره غذا، برگزاری کلاس ها و کارگاه ها و همایشهای آموزشی و علمی متنوع و ... نیز در زمره دیگر برنامه هایی است که شهروندان منطقه 22 می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر از نحوه و زمان اجرای آنها، به خانه های سلامت واقع در سراهای محله های 9گانه مراجعه کنند.

برچسب ها: منطقه 22
نظر شما