پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۶:۱۸
کد خبر: ۷۶۲۳۰
|
تاریخ انتشار: ۱۴ فروردين ۱۳۹۳ - ۲۱:۴۳
گزارش فیفا از هفته چهارم لیگ قهرمانان آسیا
سایت فدراسیون بین المللی فوتبال، فیفا، طی گزارشی به هفته چهارم رقابتهای لیگ قهرمانان آسیا پرداخته است. در این گزارش به شکست مدافع عنوان قهرمانی گوانگژو اورگرانده و نیز پیروزی تیم‌های استقلال ایران و الهلال عربستان که پایین تر از حد استاندارد ظاهر شده‌اند، اشاره شده است.
به گزارش شهر، تیم فوتبال استقلال چهارشنبه شب موفق شد در گروه A رقابتهای لیگ قهرمانان آسیا با تک گل محمد قاضی در زمین الجزیره مقابل این تیم اماراتی به برتری برسد.

سایت فیفا در پایان هفته چهارم این رقابتها با عنوان "گل ها و شگفتی های فراوان در آسیا" به ارائه گزارشی کلی از مسابقات پرداخته است.

در این گزارش از شکست غیرمنتظره مدعیان قهرمانی اشاره شده و نیز تیم هایی که با پیروزی، شانس خود برای بقا در این مسابقات را افزایش دادند. تیم های الهلال عربستان و استقلال ایران که دور از حد انتظار ظاهر شده اند، با کسب اولین پیروزی ، شانس خود را برای ادامه مسابقات زنده نگه داشتند.

پیروزی 5 بر صفر الهلال مقابل السد از نگاه فیفا به عنوان برترین مسابقه هفته چهارم به حساب می آید. پیروزی نماینده عربستان مصادف شد با تساوی سپاهان و الاهلی و همین امر سبب شده تا الهلال و السد مشترکا در جایگاه دوم و پشت سر الاهلی بایستند.

اما شگفتی این رقابتها به شکست اولسان هیوندای مقابل گیژو ره نه بازمی گردد جایی که نماینده کره جنوبی با نتیجه 3 بر یک مقابل تیم چینی تن به شکست داد.

در این گزارش به پیروزی استقلال با تک گل محمد قاضی در زمین الجزیره اشاره شده است. این گل سبب شد تا استقلال نخستین پیروزی خود در این رقابتها را کسب کند و از خطر حذف رهایی یابد.

در گروه B ، هم فولاد و هم الجیش با پیروزی‌های خانگی در آستانه صعود قرار گرفتند. العین هم با کسب تساوی 2 بر 2 مقابل تراکتورسازی، همچنان در صدر گروه C باقی ماند. البته الاتحاد با پیروزی 3 بر یک در زمین لخویا به جایگاه دوم ارتقا یافت.

نسیم الشمرانی، مهاجم تیم فوتبال الهلال، پس از درخشش مقابل السد  به عنوان برترین بازیکن این هفته از رقابتها معرفی شده است.

در این گزارش همچنین نقل قولی از مارچلو لیپی، سرمربی تیم فوتبال گوانگژو اورگرانده، منتشر شده است. این مربی ایتالیایی پس از شکست تیمش مقابل جئونبوک هیوندای موتورز گفت: ما خیلی بد بازی نکردیم اما اشتباهاتی داشتیم و من این اشتباهات را گردن می گیرم. وقتی که بازیکن جئونبوک اخراج شد من از "کیم یانگ وون" خواستم به خط میانی برود که همین امر باعث تضعیف خط دفاعی ما شد.
نظر شما