جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۲:۴۷
کد خبر: ۷۶۲۸۴
|
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۳:۴۲
شهردار منطقه یک گفت : از ابتدای سال و شروع تعطیلات نوروز، اماکن مذهبی، کاخ موزه ها و بوستانهای شمال تهران پذیرای جمع زیادی از شهروندان و گردشگران بودند.
به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه یک،مجتبی یزدانی با اعلام مطلب فوق اظهار داشت :  به  دلیل قرار گرفتن اماکن مذهبی ، امامزاده ها و بیت حضرت امام خمینی(ره) و سایر جاذبه های گردشگری  از جمله تفرجگاه ها ، کاخ موزه ها و پارک ها ی فرا منطقه ایی در منطقه یک ، گردشگران بسیاری از این اماکن بازدید داشته اند . 

وی افزود : از ابتدای تعطیلات نوروز 93 در  13 ایستگاه گردشگری  سطح منطقه بسته ها ی اطلاع رسانی شامل بروشور، نقشه راهنمای سطح منطقه ، تهران کارت، بلیط سینما و گردونه اطلاع رسانی به مراجعه کنندگان و گردشگران اهدا و توزیع شده است . 

شهردار منطقه یک خاطر نشان کرد: باتوجه به تعطیلات نوروزی و ایام فاطمیه ایستگاه های اطلاع رسانی که در جوار امام زاده های سطح منطقه بر پا شده بود مراجعه کنندگان بیشتری نسبت به سایر ایستگاه های اطلاع رسانی در سطح منطقه داشتند . 

وی افزود: در این ایستگاه ها علاوه بر ارائه بسته اطلاع رسانی گردشگری ،طرح نسیم بهشت نیز اجرا شد که در این ایستگاه ها  به مسائل شرعی و مذهبی مراجعه کنندگان پاسخ داده می شد.

نظر شما