جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۵:۴۰
کد خبر: ۷۶۴۰۰
|
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۳:۰۸
ایستگاه های فرهنگی منطقه 19 در ایام نوروز میزبان بیش از 20 هزار مسافر از اقصی نقاط ایران بودند.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 19، مهندس رضا نثاری شهردار منطقه استقبال مسافران از این ایستگاه هارا چشمگیر خواند و گفت: این ایستگاه ها در پارک افرا، بعد از عوارضی تهران قم، ورودی بوستان ولایت، پارک شهید کاظمی و ابتدای روستای پلایین مستقر بودند و از طریق آنها بسته های فرهنگی بین مسافران توزیع شد. 
به گفته وی محتوی این بسته ها شامل 4 کارت تهرانگردی، نقشه تهران، بلیت های سینما و بروشورهای آموزشی بود و در کنار آنها شاخه های گل نیز بین مسافران توزیع شد.
شهردار منطقه در ادامه از اسکان هزار میهمان نوروزی در کمپ بوستان ولایت خبر دادو افزود: در ایام نوروز نزدیک به 190 خانوار و 1000 مسافر از استانهای اصفهان، خراسان، آذربایجان و فارس در  نمازخانه و چادرهای برپا شده در این بوستان مستقر شدند.
نثاری افزود: برپایی غرفه های قرآن بخوانيد جايزه بگيريد، مشاوره رايگان، غرفه اسباب بازي، صنايع دستي، ايستگاه سلامت، عرضه محصولات فرهنگي، غرفه برگزاري مسابقات ورزشي، حجاب و عفاف و همچنين غرفه اي مجزا جهت راهنماي مسافران نوروزي از جمله خدمات ارائه شده به شهروندان و مسافران این بوستان بود.
وی خاطرنشان کرد: طبق نظر سنجي انجام شده از 50 خانوار مسافرين نوروزي در خصوص خدمات محل اسكان نوروزي بوستان ولايت، 95 درصد آنها از نحوه برخورد مسئولين اسكان، امكانات، امنيت، نظافت، پاركينگ و نمايشگاه فرهنگي اعلام رضايت داشتند.

 

نظر شما