جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۵:۵۲
کد خبر: ۷۶۵۲۲
|
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۲:۴۱
سال93 سال تحقق انتظارات فرهنگی در پایتخت است/
عضو کمیسیون فرهنگی شورای شهر تهران با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در نامگذاری امسال به نام "اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی" ابراز امیدواری کرد: سال 93 سال تحول و تحقق انتظارات فرهنگی در تهران باشد.
به گزارش شهر ، مرتضی طلایی با بیان مطلب فوق تاکید کرد: تقسیم و تفکیک کار باید در سازمان فرهنگی و هنری و معاونت اجتماعی به طور جدی در سال جدید مورد توجه قرار گیرد. به طوری که کلیه امور فرهنگی به سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تهران واگذار شود و معاونت اجتماعی ، عهده دار مسائل اجتماعی شهر باشد. 

عضو کمیسیون فرهنگی شورای شهر تهران با بیان اینکه از بودجه هزار و 800 میلیارد تومانی فرهنگی و اجتماعی حدود یک درصد مربوط به فعالیت های فرهنگی و اجتماعی می شود، در این باره اظهار کرد: این بودجه در سالی که حوزه فرهنگ مورد توجه است ، کفاف نیازها را نمی دهد و بودجه فعالیت های فرهنگی و اجتماعی باید افزایش یابد. 

طلایی با بیان اینکه بخش بزرگی از بودجه ها در حوزه فرهنگی و اجتماعی صرف نگهداشت و حقوق می شود ، اظهارکرد: از این رو بی انصافی است که با این بودجه ها سازمان فعال عرصه فرهنگی و اجتماعی که مورد نیاز شهر تهران هستند را مورد نقد قرار دهیم بلکه این نهاد باید تقویت شود تا پاسخگوی انتظارات باشد. 

وی تصریح کرد: امیدواریم فعالیت های سال93 شهرداری تهران بیش از پیش در مسیر نیازهای شهر تهران و ارتقاء فرهنگ دینی، ملی و انقلابی باشد تا پاسخ مناسبی به انتظارات مقام معظم رهبری داده شود.

منبع: شهرنوشت
نظر شما